Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.

1. Data: 2018-12-06 16:29:05

Temat: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Chcą odwołania ambasador Mosbacher z Polski.

https://wpolityce.pl/polityka/424403-chca-odwolania-
ambasador-mosbacher-z-polski

Petycja w tej sprawie na stronie Białego Domu pod adresem:

https://petitions.whitehouse.gov/petition/immediate-
dismissal-us-ambassador-republic-poland-georgette-mo
shbacher-her-function

jacek

2. Data: 2018-12-10 15:30:09

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 06.12.18 um 16:29 schrieb j...@o...pl:

> [...]
>
> https://petitions.whitehouse.gov/petition/immediate-
dismissal-us-ambassador-republic-poland-georgette-mo

Dobre! Moga pisac na Berdyczow. Zanim zbiora brakujace 97 tysiecy zmieni
sie paru prezydentow, Ms. Mosbacher przejdzie na emeryture, a szefow
departamentu stanu nikt nie spamieta.
Btw. Przyszla juz odpowiedz na pytanie o przechwycone rozmowy z tutki?

--
saluto
Silvio Balconetti

Cos o jezykach (2)