Po Rospudzie????

51. Data: 2007-02-10 22:21:24

Temat: Re: Po Rospudzie????
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Warszawie widziałem sowy i jakieś gigantyczne ptaki drapieżne.

Moon to były nietoperze !

> Więc parę dziur chyba nie sprawi, że wszystkie traszki białostockie
zdechną?

Myślę, że z traszkami to nadużycie. U nas takich traszek
jest więcej niż żab.

> Myślę, że eko-świry robią dużo szumu, ale akurat nie tam, gdzie trzeba.
> Czemu nie kwiczą, że w kamieniołomach dolnego Śląska rozpieprza się całe
> góry i robi z nich proszek? Ile zwierzątek straci domek, co?
> Gowno to ekologów obchodzi, ale tamtędy nie pójdzie żadna szosa i nie da
się
> od nikogo wyłudzić grosza,

Hehe, taki współczesny zakon żebraczy.:-)

52. Data: 2007-02-10 22:25:18

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> I ...?

I nareszcie znamy argumenty strony przeciwnej.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

53. Data: 2007-02-10 22:26:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na jutrzejsza (dzisiejsza) pikiete nie zdaze chocbym chcial...
> Pewnie nic to nie da. Teraz slucha sie glosu ludu i sprzeczne jest z
> doktryna panstwa przesiedlanie paru wiosek. Lepiej juz niszczyc unikatowe
> stanowiska przyrody...

Wszystkiemu winien psychol Niesiołowski, to był jego pomysł.

54. Data: 2007-02-10 23:41:19

Temat: Re: OT
Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

aniai wrote:

> Ciekawe że jak miałam www.tramping.slask.pl to nikt nie zwracał na to
> uwagi. A bardziej tamta strona podpadała pod autoreklamę bo można
> było mnie obejrzeć i poczytać moje teksty ;)

słowo "tramp" po angielsku ma również ciekawe znaczenie:))

moon

55. Data: 2007-02-10 23:47:51

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Dobrze, że tam nie mieszkam. Na samą myśl o hałasie......

szosa ma być na estakadzie.
a traszki są głuche:)

moon

56. Data: 2007-02-10 23:59:06

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Hehe, taki współczesny zakon żebraczy.:-)

o.o. Grinpiśnicy?

moon

57. Data: 2007-02-11 06:48:02

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>  Dobrze, że tam nie mieszkam. Na samą myśl o hałasie......

....kolega Boletus powrócił z zesłania.Witam, pozdrawiam.
Mirzan

58. Data: 2007-02-11 07:36:38

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> "Moon" <w...@a...com> wrote in news:eqj64j$4nk$1@inews.gazeta.pl:
>

> Nie odsuna sie, bo nie beda mialy gdzie. A tym bardziej nie wroca, bo nie
> beda mialy dokad.

Zwierzaczki mają nóżki i mają gdzie się czasowo przenieść. A jak są za małe,
to ekolodzy mogą im pomóc. Zamiast tracić energię i czas na bicie piany i
manipulację, mogliby zająć się ratowaniem rzadkich egzemplarzy w miejscu
gdzie mają być prace budowlane.

Storczyki nie wyjma korzeni z blota i nie przedreptaja
> 200 m dalej, tylko dlatego, ze jakiemus d..kowi ambicja zagrala i tylko
> to sie liczy.

Zdaje się, że najbliższy storczyk rośnie 500 m od planowanej trasy.

A juz na pewno nie zrobi tego caly ekosystem. I nie chodzi
> o zycie w powiecie, tylko o zycie w tej konkretnej dolinie, fakt, ze z
> punktu paru osob najcenniejszej w calym powiecie.

Życie w tej dolinie bardziej zależy od tego co wrzucą i wpuszczą do Rospudy
ludzie powyżej doliny. Estakada biegnie w dolnej części doliny i jej wpływ
na całą dolinę będzie niewielki.

[ciach]

> Doline Rospudy mozna bylo oszczedzic, zrobic obwodnice taniej, do tego
> czesciwo za pieniadze UE, bez calej tej zadymy.

Niezła manipulacja.

A tak wszyscy zaplacimy
> za ambicyjke pana ministra, bo to w calosci pojdzie z krajowej kasy.

Ekolodzy to załatwią. W imieniu niedożywionych dzieci - dziękujemy!

> Koszt budowy i pozniejszego utrzymania bedzie taki, ze ten wykwit glupoty
> ma szanse znalezc sie w ksiedze rekordow.

Budowa autostrad na estakadach nad bagnami, to chyba nic nowego?

Nie mowiac o kosztach unijnych
> kar, jakie mamy szanse za to dostac.

Znów dzięki ekologom?
Jacy to mściwi ludzie? Na złość powyciągają nam pieniądze z kieszeni razem z
podszewkami.

Saksonia probowala takich dzialan.
> Szybko zrezygnowali, bo ekonomia jest bezlitosna. Ale to dotyczy tylko
> normalnych panstw, a nie tego grajdolka, gdzie decyduje widzimisie
> jakiegos facecika, a prawo jest po to, zeby je obchodzic lub lamac.
> Miedzy innymi dzieki takim ludziom jak Ty, opiniom, ktore glosisz. Bo po
> co sie przejmowac oszolomami, prawda?

Część oszołomów, a część cwaniaków. Jak to było? 2000 zł za pozytywną opinię
o postawienie słupa energetycznego?
Dwa miliony za pozytywną konsultację galerii handlowej?
Niezły biznes ten ekoterroryzm.
Jedyna nadzieja w zdesperowanych mieszkańcach Augustowa. Wezmą sprawy w
swoje ręce. W rękach baty i pogonią to całe towarzystwo wyłudzaczy.

Pozdrawiam
Leszek

59. Data: 2007-02-11 12:22:21

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ....kolega Boletus powrócił z zesłania.Witam, pozdrawiam.
> Mirzan

Ano witam, choć wcale nie jestem pewiem, czy długo zabawię.

60. Data: 2007-02-11 14:09:43

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński wrote:

> Część oszołomów, a część cwaniaków. Jak to było? 2000 zł za pozytywną opinię
> o postawienie słupa energetycznego?
> Dwa miliony za pozytywną konsultację galerii handlowej?

Kto i kiedy dał/wziął?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

coś dla ciebie
ogrodnik domowy (okienny):prosty przedmiot nie do znalezienia
Sadzenie bylin - ile egzemplarzy na metr kw.
Róże
Niesamowite rośliny