Polska dla Polaków!

21. Data: 2017-07-19 16:27:02

Temat: Re: Polska dla Polaków!
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

krys <w...@n...pl> wrote:

> Co zrobili, że narazili się na takie szykany. Bo jakoś nie obserwuję nawet
> w mojej zabitej dechami dziurze tego, co Ty widzisz zza oceanu.

Pochodzą z południa Indii i mają dużo ciemniejszą cerę - wyglądają bardziej
na Murzyna niż na Hindusa z filmów Boliwood.

22. Data: 2017-07-19 16:34:36

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2017-07-16 o 22:28, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

.pl...

>Ale słodko.

Nie podniecaj się tak, ja na pewno nie wezmę cię pod opiekę, szukaj innego
pana.

23. Data: 2017-07-19 16:38:21

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> Pochodzą z południa Indii i mają dużo ciemniejszą cerę - wyglądają
> bardziej na Murzyna niż na Hindusa z filmów Boliwood.

Słabo.
http://wiadomosci.tvp.pl/27792121/reporter-gw-pomalo
wal-sie-na-czarno

24. Data: 2017-07-19 17:05:00

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

krys <w...@n...pl> wrote:

> Słabo.
> http://wiadomosci.tvp.pl/27792121/reporter-gw-pomalo
wal-sie-na-czarno

Widać nie dali się oszukać reporterowi.

Ci studenci z Indii byli autentyczni. Bardzo czarni. Szczupli.
Inteligentni.

Grupa mieszana młodych ludzi, 20-pare latków, dwie kobiety, trzech
mężczyzn.

Śmiali się, wygłupiali, cieszyli, żartowali - szli chodnikiem i byli
wyraźnie szczęśliwi - odróżniali się od zblazowanego tła, ludzi szarych,
naboczonych, niecierpliwych i dlatego bardzo się widać nie spodobali...

Najwyraźniej przekraczali jakiś tam ustawiony w polskich głowach próg
tolerancji...

25. Data: 2017-07-19 17:27:36

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-19 o 15:14, krys pisze:

> Antypolonizm pislamistów to oksymoron.

Nie, to synonim.
Używasz słów, których nie rozumiesz.

> Jakbys czytał ze zrozumieniem, to byś wiedział. Pszemol pisze nie od
> wczoraj, wiele mozna sie z jego pisanie doczytać.

Czytam jego posty nie od wczoraj. Niczego takiego co usiłujesz
insynuować nie wyczytałem.

> Zreszta na samej górze
> masz czarno na białym

Nie wiem czy te ok.40% (z tych głosujących i jak wynika z obecnych
sondaży) to już przeciętni Polacy, czy jeszcze nie przeciętni Polacy.

Ale fakty są takie, że te ok. 40% (z tych głosujących, i jak wynika z
obecnych sondaży), to są rasiści, antysemici, wrogo nastawieni do
odmienności seksualnej, z pogardą traktują inne religie (o ateistach nie
wspominając) i z pogardą traktują prawa człowieka, a prawa kobiet w
szczególności.

Jeżeli uważasz, że to taka typowo Polska tradycja i część Polskiej
kultury którą trzeba uszanować i krytykowanie tego, to przejaw pogardy
dla narodu Polskiego, to ci zwyczajnie współczuję.
Równie dobrze mógłbyś napisać, że krytykowanie Polaka pedofila jest
przejawem gardzenia Polakami.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2017-07-19 20:26:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-19 o 16:08, krys pisze:

> Nie przeciw gejom. Przeciw manifestacji orientacji seksualnej i próbie
> narzucenia tolerancji represywnej (" Jak nas nie będziecie kochac i
> tolerować, to w ryj "- tak wygląda tolerancja w wykonaniu środowiska lgbt).
> Widziałeś kiedyś paradę heteryków???

O czym ty bredzisz?
Jakiej tolerancji represywnej? Gdyby geje nie dostawali w ryj tylko
dlatego, że są gejami, to nie widziałabyś tych parad na ulicy i ich
walki o elementarne prawa człowieka.
Tacy jak ty dokładnie to samo pisali i mówili kiedyś o kobietach, które
urządzały manifestacje i walczyły o swoje prawa: "Nie przeciw kobietom.
Przeciw manifestacji i próbie wywalczenia przez nie praw wyborczych".
To jest dokładnie twoja retoryka.

I tak, kobiety (tak jak obecnie geje) miały słuszność: jeśli nie dacie
im praw wyborczych (człowieka), to w ryj. Czy widziałaś obecnie jakieś
manifestacje kobiet, walczące o prawa wyborcze? Nie? Może dlatego, że
już te prawa mają?
Może gdyby homoseksualiści mieli takie same prawa jak każdy inny
człowiek, to też nie musieliby wychodzić w tej sprawie na ulicę?

Czy to tak trudno zrozumieć?

[ciach reszta demagogii]

> Niektórzy nawet twierdzą, że tu jest teraz ich dom bardziej niż w UA.
> To na czym ta nasza nietolerancja i ksenofobia polega?

Żyjesz w jakiejś alternatywnej rzeczywistości, skoro o to pytasz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2017-07-20 10:09:19

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> O czym ty bredzisz?
> Jakiej tolerancji represywnej?

Zapytaj wujka gugla.

> Gdyby geje nie dostawali w ryj tylko
> dlatego, że są gejami, to nie widziałabyś tych parad na ulicy i ich
> walki o elementarne prawa człowieka.

Brednie.

> I tak, kobiety (tak jak obecnie geje) miały słuszność: jeśli nie dacie
> im praw wyborczych (człowieka), to w ryj.

Brednie. Oni nie walczą o równe prawa, tylko o przywileje.

> Czy widziałaś obecnie jakieś
> manifestacje kobiet, walczące o prawa wyborcze? Nie? Może dlatego, że
> już te prawa mają?

No widziałam. Feminazistki walczą o prawo do zabijania na życzenie. Bo
mózgiem im się myśleć nie chce.

> Może gdyby homoseksualiści mieli takie same prawa jak każdy inny
> człowiek, to też nie musieliby wychodzić w tej sprawie na ulicę?

Jakich praw nie mają?

> Czy to tak trudno zrozumieć?
>
> [ciach reszta demagogii]

> Żyjesz w jakiejś alternatywnej rzeczywistości, skoro o to pytasz.

Masz rację. Ja po prostu nie słucham marksistowskiej propagandy i mogę sobie
wyrobić własne zdanie na podstawie tego, co obserwuję.

28. Data: 2017-07-20 10:33:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-20 o 10:09, krys pisze:

> Brednie. Oni nie walczą o równe prawa, tylko o przywileje.

Bredzisz. Bo używasz słów, których nie rozumiesz.
Gdy kobiety walczyły o prawa wyborcze, to dla takiego oszołomstwa jak
ty, to też była walka o przywileje, a nie o podstawowe prawa.

> No widziałam. Feminazistki walczą o prawo do zabijania na życzenie. Bo
> mózgiem im się myśleć nie chce.

A gdzie ty masz mózg?
"Czy widziałaś obecnie jakieś manifestacje kobiet, walczące o prawa
_wyborcze_?"

> Jakich praw nie mają?

Użyj mózgu albo zapytaj wujka gugla.

> Masz rację. Ja po prostu nie słucham marksistowskiej propagandy i mogę sobie
> wyrobić własne zdanie na podstawie tego, co obserwuję.

Obserwowanie TVpis, słuchanie radia maryja i wkuwanie na pamięć
ślinotoku z prawicowych portali nie ma nic wspólnego z wyrabianiem
własnego zdania.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2017-07-20 11:41:52

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> Bredzisz. Bo używasz słów, których nie rozumiesz.

Mogę się jedynie uśmiechnąć z politowaniem nad twoim ego.

> Gdy kobiety walczyły o prawa wyborcze, to dla takiego oszołomstwa jak
> ty, to też była walka o przywileje, a nie o podstawowe prawa.

No i wywalczyły. Tylko jakoś nadal do wnoszenia szafy i kopania węgla na
przodku wolą używać mężczyzn. Za to mają prawo zapieprzać na dwóch etatach,
żeby zapłacić podatki na różnej maści kodziarstwo.

> A gdzie ty masz mózg?
> "Czy widziałaś obecnie jakieś manifestacje kobiet, walczące o prawa
> _wyborcze_?"

A po co zadajesz pytania, na które sam odpowiadasz? to było tylko
rozwinięcie.

> Użyj mózgu albo zapytaj wujka gugla.

No i? Jakich praw dostępnym heterykom nie mają geje? jedno mi tylko wyszło,
partenogeneza nie działa w przypadku ludzi. A że im się nie chce korzystać z
możliwości prawnych dostępnych innym, to już nie moja wina.

> Obserwowanie TVpis, słuchanie radia maryja i wkuwanie na pamięć
> ślinotoku z prawicowych portali nie ma nic wspólnego z wyrabianiem
> własnego zdania.

Masz horyzonty jak szkapa dorożkarska. Dla ciebie jak nie jestem z
kodziarstwem, to jestem na miesięcznicy. Innej możliwości nie ma.
Ale nie mierz innych swoją miarą.
Pa, marksisto.

30. Data: 2017-07-20 14:21:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-20 o 11:41, krys pisze:

> [...]
> przodku wolą używać mężczyzn. Za to mają prawo zapieprzać na dwóch etatach,
> żeby zapłacić podatki na różnej maści kodziarstwo.

Czyli w/g ciebie prawa wyborcze kobiet, to nieuzasadniony przywilej...
I wszystko jasne.

> A po co zadajesz pytania, na które sam odpowiadasz? to było tylko
> rozwinięcie.

Przecież to oczywiste dlaczego uciekasz od tematu tworząc jakieś
paranoiczne rozwinięcia.
I przy okazji pokazałaś, że kompletnie nie rozumiesz o co walczą kobiety
teraz. Bo ci się mózgiem myśleć nie chce.

> No i? Jakich praw dostępnym heterykom nie mają geje?

Użyj mózgu albo zapytaj wujka gugla.

> jedno mi tylko wyszło,
> partenogeneza nie działa w przypadku ludzi.

Czemu mnie to nie dziwi, że wyszło ci tylko jedno? I do tego taki
kretynizm...

> A że im się nie chce korzystać z
> możliwości prawnych dostępnych innym, to już nie moja wina.

Nie twoją winą jest to, że się urodziłaś jako ociężała umysłowo.
I nie jest winą gejów, że muszą żyć wśród takich jak ty.

> Masz horyzonty jak szkapa dorożkarska.

To nie ja mam problem z homoseksualistami, tylko ty.
Ciekawe dlaczego...?

> Dla ciebie jak nie jestem z
> kodziarstwem, to jestem na miesięcznicy. Innej możliwości nie ma.

Stosuję wobec was taką samą retorykę, jaką wy stosujecie, więc nie masz
powodu się obrażać.
Faszyści wszystkich którzy nie są faszystami nazywają lewakami.

> Ale nie mierz innych swoją miarą.
> Pa, marksisto.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Macron to dzieciuch
Trump we francji zaskoczony prezydentową Francji
Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia
nastolatku, oto co powinienes wiedzieć o seksie analnym!
aborcja w przypadku gwałtu