Postulat o krągłych łydeczkach

171. Data: 2011-01-07 06:33:59

Temat: Re: Postulat o krągłych łydeczkach
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 22:46, Ikselka pisze:

> Dziś oceniam, że gdyby moja córka DZIŚ jako dojrzała kobieta podjęła taką
> decyzję jak wtedy jako 5-klasistka, miałaby rację. Trzeba się wiązać z
> ludźmi takimi, którzy według wszelkich wiadomych (!!!) przesłanek są w
> stanie zaspokoić wszelkie potrzeby drugiej strony, w tym potrzebę
> posiadania rodziny, JEŚLI się ją ma oczywiście, tę potrzebę.

A Ty ją (tę potrzebę) antycypowałaś u córki w wieku 11 lat? Gratulacje!
No chyba, że już w tym wieku ją posiadała. Co wcale by mnie nie zdziwiło.

--
Pozdrawiam - Aicha

172. Data: 2011-01-07 07:02:58

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 22:40, Ikselka pisze:

> Może wytłumacz szczerze i z zaangażowaniem swojej córce, że kolega, który
> nie wie, gdzie leży Warszawa i nie rokuje nadziei na przejście do następnej
> klasy jednak moze być kiedyś świetnym mężem dla niej, niech go jeszcze nie
> spisuje na straty jako ew. kandydata. Że nieco ułomny, to już na śmietnik?
> :-)

Moje dziecko nie ma kandydatów do ręki w klasie. Również ze względu na
wiek. Wciąż woli siedzieć na strychu u babci, urządzając sobie magiczny
pokój niż jeździć na kolonie i uprawiać życie towarzyskie. I oby jak
najdłużej.
Ale na pewno nie nazwałabym takich kolegów ułomnymi, co najwyżej
zaniedbanymi wychowawczo.

> A ten aspekt racz sobie raz na zawsze wyłączyć ze SWOJEJ sfery rozważań, bo
> Cię on jak widać absolutnie nie dotyczy i nie radzę go roztrząsać przy byle
> pyskówce.

A kto wie, może nie będzie miała takiego szczęścia jak ja i samych
katolików będzie napotykać na swej drodze, skoro jest ich rzekomo 96%.
Muszę być na bieżąco.

--
Pozdrawiam - Aicha

173. Data: 2011-01-07 07:13:02

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-07 01:40, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
> i podejmować stosunki małżeńskie tylko w okresach niepłodności,
> regulując w ten sposób liczbę poczęć bez łamania zasad moralnych..."
>

> Małżeństwo, stosujące kalendarzyk- musi być wsłuchane w siebie wzajem, w
> swoje ciała. Razem przeżywają okresy absencji seksualnej- uczą się wtedy
> siebie wzajem w sposób praktycznie niedostępny dla ludzi, używających
> prezerwatyw. Uczą się różnych pieszczot, praktykują różne formy
> wzajemnych czułości. Lepiej się poznają. Uczą się odpowiedzialności za
> swoje życie seksualne. Właściwie są nawet do tego poprzez stosowanie

A w świecie "gumkowym" czułość w związku nie istnieje?

Qra
--
limitowana

174. Data: 2011-01-07 08:00:13

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Hmmm, ale na prezerwatywy podobno się nie zgadza jak mi ktoś oświecony
> ostatnio tłumaczył.
> A NA PEWNO nie zgadzał się przez ostatnie kilkadziesiąt lat - czyli odkąd
> pamiętam.
> Dlaczego?

To jest nic, slyszales, ze Kosciol jest przeciwny aborcji, ale jesli porod
ma zagrozic zyciu matki, to nie ma nic przeciwko, ba nawet jest wskazanie by
jednak ratowac matke?

175. Data: 2011-01-07 08:03:00

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więc teraz JA SIĘ PYTAM:
>
> Dlaczego prezerwatywa przyczynia się do uprzedmiotowienia relacji między
> kobietą a mężczyzną a "Kalendarzyk" NIE??????

Skutecznosc - prezerwatywa ma wieksza.

176. Data: 2011-01-07 08:03:39

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 22:33, Ikselka pisze:

> Nie TROCHĘ, ale ZUPEŁNIE inna sytuacja. Szkoda dyskusji nawet, bo to
> przecież oczywiste.

W jednym i drugim przypadku opisana została reakcja dziecka na chorobę
kogoś, kogo bardzo lubi.

Na szczęście nie wierzę w to, że opisana przez Ciebie historia jest w
pełni prawdziwa.

Ewa

177. Data: 2011-01-07 08:04:13

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> napisałem STO POSTÓW TEMU:

Oczywiscie, botakiem.

> "z katolickiego punktu widzenia, stosunek musi służyć prokreacji"

Zrodlo?

178. Data: 2011-01-07 08:30:48

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup

> [...]
> kalendarzyka w pewnym sensie zmuszeni.

A w świecie "gumkowym" czułość w związku nie istnieje?

Być może, w szczególnych pojedyńczych sytuacjach- tak. Jednak - w
szczególności biorąc pod uwagę kontekst, w jakim się przedstawia "gumy"
(bezpieczny seks i inne bzdety)- mam przekonanie, że nie.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

179. Data: 2011-01-07 09:52:14

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]

a-mezczyzny

> To jest opowieść z życia.

W którym roku Wam założyli internet?

--

Paulinka i pytanie z życia wzięte.

180. Data: 2011-01-07 11:13:17

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fimbrią plus z fimbrią minus ;)

> :D A myślisz, że jak się geny (plazmidy) oporności na antybiotyki
> przenoszą? Właśnie przez bzykanie.

> Mnie też nie. Powiedziałam co wiedziałam i czym prędzej odleciałam ;)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

I ta fimbria z tą fimbrią.... No fuj ! :-))))))

MK

Niezłe jaja...u was tez tak jest?
Jak sie konczy zapatrywanie na tarantule?
Po sasiedzku ktos odkopal - especially for Chiron
How CIA is 'necking' the American Science Revolution.
wnioskowanie nt autora tekstu