"Pozyteczne" kwiaty w domu

1. Data: 2004-10-27 20:09:00

Temat: Re: "Pozyteczne" kwiaty w domu
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Oct 2004 21:23:35 +0200 I had a dream that Iwona_s <i...@T...pl>
wrote:
> telewizora czy monitora. Natomiast jesli chodzi o "pochlanianie"
> promieniowania...ponoc pozytywny wplyw maja polozone w poblizu np. swieze
> kasztany lub lampka solna a nawet muszla morska (raz na tydzien oplukana
> zimna, biezaca woda).

Tylko koniecznie ją płukaj przy pełni księżyca spluwając przez lewe
ramię - tak lepiej działa.

1. Data: 2004-10-27 20:23:42

Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

| Co do kwiatow, to wiem tylko, ze paprotka najlepiej rosnie w poblizu
| telewizora czy monitora.

Rozumiem, że sama to przetestowałaś na dużej populacji paprotek i różnych
typach telewizorów i monitorów?

| P.s. Sa tez kwiaty, ktore maja negatywny wplyw na zdrowie czlowieka. Tylko
| jakie to byly? Nie mam czasu teraz szukac.

Erythroxylon coca itp. ;-)

S.

1. Data: 2004-10-27 21:25:23

Od: Piotr Płochocki <o...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwona_s napisał:

> P.s. Sa tez kwiaty, ktore maja negatywny wplyw na zdrowie czlowieka. Tylko
> jakie to byly? Nie mam czasu teraz szukac.

Jak dla mnie to wszystkie oprócz sztucznych - bo trzeba je podlewać :-)

--
Piotr Płochocki
Warszawa - Tarchomin

1. Data: 2004-10-28 07:13:10

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości

> Tylko koniecznie ją płukaj przy pełni księżyca spluwając przez lewe
> ramię - tak lepiej działa.

Bardzo qrna smieszne;(

Iwona

1. Data: 2004-10-28 07:18:43

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Snigdha" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Rozumiem, że sama to przetestowałaś na dużej populacji paprotek i różnych
> typach telewizorów i monitorów?

Nie musisz nic rozumiec,...chyba nawet nie rozumiesz.

Jasne... tez;(

Iwona

1. Data: 2004-10-28 07:31:09

Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wplyw maja polozone w poblizu np. swieze kasztany lub lampka solna a nawet
> muszla morska (raz na tydzien oplukana zimna, biezaca woda).

Zabobonom dziękujemy. O fakty pytamy... Choć z tej lampki solnej się
usmiałam. juz wiem po co te śliczności są produkowane!! :)

> Pzdr.
> Iwona, ktora tak na wszelki wypadek ma mi.in. lampke solna;)

M. in.? świeże kasztany i muszle wypłukane? Buhahaha. BTW, z czego się je
płucze?

A wiem:

Fale się adsorbują i krystalizują na słonej powierzchni muszli morskich i
trzeba je zmyć. Koniecznie zimną wodą, bo w ciepłej osad fal mógłby się
rozpuścić i otruć myjącego. Fale wydzielane przez monitory dlatego adsorbuja
się w muszli, ponieważ muszla ma duże powinowactwo chemiczne do fal, jako że
znajduje się w morzu. A że morze jest słone, to jako substytutu można użyć
lampki solnej (tą też się płucze?).

Co do kasztanów nie mam naukowego wytłumaczenia, może ktoś pomoże?

Agata

1. Data: 2004-10-28 10:55:45

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 28 Oct 2004 09:13:10 +0200 I had a dream that Iwona_s <i...@T...pl>
wrote:
> Bardzo qrna smieszne;(

No rada na tym samym poziomie - czyli zabobon.

1. Data: 2004-10-28 10:58:28

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 28 Oct 2004 09:31:09 +0200 I had a dream that Agatek
<agatek@_nospam_site.krakow.pl> wrote:
> Co do kasztanów nie mam naukowego wytłumaczenia, może ktoś pomoże?

Błona komórek na powierzchni kasztanów ma receptory z dużym
powinowactwem do promieniowania alfa i gamma, slabiej beta.
Promieniowanie jest wciągane przez kanały w blonie do mitochondriów,
gdzie jest zamieniane na pożyteczne aminokwasy.
I że kasztan jest nieżywy, to to nie przeszkadza. Nawet lepiej.

1. Data: 2004-10-28 11:03:43

Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...

> [...]
> gdzie jest zamieniane na pożyteczne aminokwasy.
> I że kasztan jest nieżywy, to to nie przeszkadza. Nawet lepiej.

Hehe, ew jeszcze przyszło mi do głowy:

Promieniowanie monitorów i telewizorów jest bardziej szkodliwe jesienią i
zima, kiedy to ludzie wygnani z parków i skwerków siedzą w domach przed
telewizorami i monitorami komputerów. Świeżo zebrane, błyszczące jeszcze
kasztany pozwalają uratować nasze zdrowie przed chorobotwórczym
jesienno-zimowym promieniowaniem ponieważ mają do niego wysokie
powinowactwo. Dalej mechanizm reakcji i rozkładu promieniowania opisał prof.
Janoszka. Z tym że popełnił jeden błąd: kasztany po pochłonięciu
promieniowania zamieniają się w kasztany jadalne.

:)
Agata

1. Data: 2004-10-28 13:55:11

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

Do osob, ktore czepiaja sie, tylko po to, aby sie... czepiac, albo
wymadrzac.

Bardzo prosze, nie robcie "polowania na czarownice" (szkoda miejsca na
rozwijanie "przemadrzalych" postow), tylko odpowiedzcie merytorycznie (jesli
macie cos w danym temacie do powiedzenia) - w tym przypadku - Amrekowi na
jego pytanie.

Jesli nie podzielacie z kims zdania, a nie musicie, to prosze chociaz o
nieironizowanie. Nie wszystkie dziedziny zycia, nauki sa wyjasnione w
stopniu naukowym i ... zapewne nie beda (z roznych powodow).

Kazdy ma prawo do wyrazenia swojego zdania/opinii, ale nie musi wygladac to
tak, jak to czesc z Was robi.
Niepotrzebnie przez takie dyskusje wytwarza sie niemila atmosfera.

Pzdr.
Iwona

Podział pokoju dla chłopczyka i dziewczynki...
robot kuchenny
kupno mieszkania - rynek wtórny
nietypowe siedzisko- gdzie kupic?
Myszy