Prezent - pewnie setny raz, ale co mi tam...

171. Data: 2007-12-10 22:10:01

Temat: Re: Prezent - pewnie setny raz, ale co mi tam...
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Szwajcarskie czekoladki Lind.

Tak myślałam, ale nie wiedziałam, że je na wagę się kupuje. U mnie w
sklepie są paczkowane albo w tabliczkach ;-).

Pozdrawiam
Ewa

172. Data: 2007-12-10 22:15:39

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Tak myślałam, ale nie wiedziałam, że je na wagę się kupuje. U mnie w
> sklepie są paczkowane albo w tabliczkach ;-).

Ja miałam dostawę ze Szwajcarii, jak moje rodzeństwo tam pracowało:)
BTW jestem uczulona na czeskie i szwajcarskie czekoladki ;)

--

Paulinka
co za dużo to nie zdrowo!

173. Data: 2007-12-10 22:20:22

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> Co to są lindorki?

http://www.lindt.com/3553/3555/3576/3797/3798.asp

I od razu odpowiadając na Twoje wątpliwości z postu do Paulinki: w
hurtowniach można dostać pakowane w kilogramowe tuby. Przynajmniej starczają
na dłużej niż jeden wieczór ;-)

Agnieszka, jestem uzależniona i wcale się z tym nie kryję

174. Data: 2007-12-10 23:00:48

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker <t...@i...pl> napisał(a):

> No i się złamałem (a raczej mnie złamali :-)
> Właśnie zakupiłem byłem komórkę...

O. W razie czego możesz liczyć na pomoc grupy.
Też mnie złamali jakiś czas temu i wzięłam służbową.
Teraz mam dwie.

--
s i w a
...czytam: Time i Epoca

175. Data: 2007-12-11 07:56:59

Temat: Re: [OT] Re: Prezent - pewnie setny raz, ale co mi tam...
Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Świebodzki mnie o ból głowy przyprawia, nienawidzę takiego spędu ludzi.
> Tak samo Niskie Łąki.
> Jedynym spędem we Wrocku, na który nieodmiennie chodzę jest WPDK, ale to
> targi ksiązkiw dodatku raz do roku, więc nawet tłum ludzi mnie nie
> odstraszy ;)

tu możesz zamówić nie ruszając się z domu ;-)
http://www.allegro.pl/item281910222_maszynka_do_mies
a_i_makaronu_bergner_bg_1111.html

Pozdrawiam

Monika

176. Data: 2007-12-11 08:14:53

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagna W. pisze:

> OK, ale nie dziw się w takim razie, że są ludzie, którzy nie wyobrażają
> sobie wypuszczenia dziecka "na miasto" bez komórki. I nie ma to nic
> wspólnego z pilnowaniem, czy trafiło ze świetlicy do WC.

I nie dziw się także, że są ludzie którzy nie mają takich problemów :>

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

177. Data: 2007-12-11 10:11:57

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna W." <w...@o...eu> napisał
| To samo pomyślałam ;-) Po dwóch miesiącach od zrobienia prawka też nie
| lubiłam jeździć (czytaj: ciągle miałam cykora). Pokochałam dopiero po
roku.

ale ja nie mam cykora ( właśnie się wybieram do siostry na Śląsk, mam do
przejechania jakieś 500 km ) - po prostu nie lubię prowadzić, zaraz mnie
plecy bolą, nie mogę się wyciągnąć, nie mogę przydrzemać ( co jest że jak
wsiadam do samochodu to od razu mi się włącza śpioch ? :) ), mam
niepodzielną uwagę - bo albo przerzucam utwory na płycie albo patrzę na
drogę ;)
Ogólnie to chyba marudzę i wymyślam ale zdecydowanie wolę jak mnie wożą :D

--
Kasia + Weronika (za dwa m-ce 7-latka)
gg 181718

178. Data: 2007-12-11 11:16:43

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa napisał(a):

> ), mam niepodzielną uwagę - bo albo przerzucam utwory na płycie albo
> patrzę na drogę ;)

To mija po jakims czasie, w miarę nabierania doświadczenia.

> Ogólnie to chyba marudzę i wymyślam ale zdecydowanie wolę jak mnie
> wożą :D

Ja też wolę:-)

Justyna
GG 6756000

179. Data: 2007-12-11 12:58:49

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> zdecydowanie wolę jak mnie
>
> Ja też wolę:-)

To się podepnę:) Też wolę. Jak się nie da pojechać razem, to pod byle
pretekstem zostawiam gablotę mężowi i jadę sobie spokojnie w swoją stronę
taksóweczką.
Anka
- jeżdżąca, ale wyłącznie z musu, nie dla frajdy (ale tak zupełnie bez
samochodu to byłoby chyba nieteges)

180. Data: 2007-12-11 13:12:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Ja miałam dostawę ze Szwajcarii, jak moje rodzeństwo tam pracowało:)

To nie musiałaś jeździć po nie tramwajem ;-).

> BTW jestem uczulona na czeskie i szwajcarskie czekoladki ;)

Współczuję, współczuję jakiejkolwiek alergii na czekoladę ;-).

Pozdrawiam
Ewa

zabawki - opinia
programy edukacyjne dla 8latka