Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?

111. Data: 2015-02-13 19:34:09

Temat: Re: Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Feb 2015 19:14:17 +0100, Stefan napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

> ...co oczywiście nie znaczy, że zRZynać musiał. Chooooociaż... gdyby
> czasami gdzieś na polu zboże Żął i zwłaszcza je zŻął, to by znaczyło, że i
> zŻynać byłoby mu dane, ale szczerze w to wątpię - raczej nie był Żeńcą,
> doŻynek nie urządzał.
>
> PS. To tak tonem dygresji.
> *****************************
> zrzynać to Adam nie musiał bo podobno genialnie rżnął (vide pamiętniki
> którejś ks. Potockiej czy Czartoryskiej)
> pozdr
> Stefan

Ale to moje było o Hugo - no a kogo Hugo zerŻnął, to już nie moja sprawa,
moze znajdą się tu panie skłonne to anal...izować, jak robią to dotychczas
3333-)

112. Data: 2015-02-13 19:46:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> A chýtnie, tylko pamiýtaj, że nie można z cał˘ pewno÷ci˘ udowodniĺ, że
> kolejno÷ĺ zRZynania (moze i nawet pocz˘wszy od Wergiliusza?) nie była
> wła÷nie taka.

Nie wiem co zrobiłaś niedawno z czytnikiem niusów ale odkręć
to co zmieniłaś bo popsułaś bardzo polskie znaki diakrytyczne....
Tego się prawie czytać nie da, a wcześniej już z klarownością
i logiką Twoich wypowiedzi wcale nie było różowo... teraz masakra.

Co do zrzynania, to ciężko zrzynać coś z czegoś, co było napisane
już po naszej śmierci, więc daty - jesli wystarczająco odległe od siebie
- mogą jak najbardziej pomóc ustalić kto od kogo mógł a kto nie mógł
zrzynać. Tą metodą ustala się np. kto od kogo zrzynać mógł pomysły
Trójcy Świętej czy Matki Dziewicy i tym podobne... :-)

> Dlaczego tylko "pierwsze"? - nie wystarczy choĺby "Oda do młodo÷ci"?

Pierwsze w sensie te pierwsze przetłumaczone/wydane po francusku.
A nie pierwsze napisane przez pana "Wieszcza".

> W LO mnie nauczyli, że słowa "Litwo, Ojczyzno moja..." itd. ("Inwokacja" -
> "Pan Tadeusz") to efekt týsknoty Poety za Ojczyzn˘ podczas 20 (!) lat
> spýdzonych w Paryżu. Nie s˘dzý wiýc, aby przez 20 (!) lat obracał siý
> tylko
> w ciasnym krýgu jýzyka polskiego - tamtejsze 20-letnie (!) szerokie
> kontakty literackie i działalno÷ĺ na College de France musiały obfitowaĺ
> także i w liczne (choĺ niekoniecznie zawsze oficjalnie wydawane, ale nie
> zaprzeczý, że i takich nie było) tłumaczenia jego twórczo÷ci poetyckiej,

A Eneida kiedy była?

> a już w dodatku (o zgrozo!) rzeczywi÷cie "Francuzi tłumnie siý jýzyka
> polskiego uczyli":
> "(...)w 1840 roku obj˘ł katedrý jýzyków słowiańskich w Collčge de France,
> (...) Na wykłady Mickiewicza uczýszczało wielu znanych twórców, działaczy
> i my÷licieli, w tym George Sand[19]." (za Wiki)

Ja znam osobiście osobę która studiowała japonistykę w Polsce,
co wcale nie znaczy że Polacy się tłumnie języka japońskiego uczą.

> LO forever!

Tak, tak - nawet cytat z pamięci napisałaś.

113. Data: 2015-02-13 20:03:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Feb 2015 12:46:01 -0600, Pszemol napisał(a):

> Nie wiem co zrobiłaś niedawno z czytnikiem niusów ale odkręć
> to co zmieniłaś bo popsułaś bardzo polskie znaki diakrytyczne....

Też nie wiem, ale daję 99 na 100, że w trakcie odpowiedziałam jakiemuś
"przekręcaczowi". U mnie w czytniku sie poprawnie wyświetla, więc to nie
sprawa mojego czytnika, tylko Twojego. Jednakże pomimo "krzaków" (których u
siebie nie widzę) dotychczas mnóstwo osób chce sobie zadawać niewątpliwy
trud czytania mnie 333333-]

114. Data: 2015-02-13 20:07:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja znam osobiście osobę która studiowała japonistykę w Polsce,
> co wcale nie znaczy że Polacy się tłumnie języka japońskiego uczą.

JEDNĄ? - no to fakt, jedna nie znaczy. Ale wiesz, JEDNAK się tłumnie uczą:
http://tiny.pl/q3wcz
Znasz może kursy, które trwają pomimo braku kursantów?

115. Data: 2015-02-13 20:14:40

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

OMG, cóż za (u)stwór...

116. Data: 2015-02-13 20:17:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Feb 2015 20:07:21 +0100, XL napisał(a):

> JEDNĄ? - no to fakt, jedna nie znaczy. Ale wiesz, JEDNAK się tłumnie uczą:
> http://tiny.pl/q3wcz
> Znasz może kursy, które trwają pomimo braku kursantów?

...poza kursem pociągu, autobusu i franka, oczywiście.

PS. Na marginesie - niby dlaczego mieszkaniowym "frankowiczom" muszę się
dokładac do spłaty kredytu, ale młodemu rolnikowi na dorobku, który spłaca
kredyt na ciągnik,już nie?

117. Data: 2015-02-13 20:25:55

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Też nie wiem, ale

... już naprawiłam, no nie? :-)

118. Data: 2015-02-13 20:28:28

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> [...]
> http://tiny.pl/q3wcz
> Znasz może kursy, które trwają pomimo braku kursantów?

Ty jednak masz poważny problem z wyciąganiem wniosków z argumentów.

119. Data: 2015-02-13 20:29:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Feb 2015 13:25:55 -0600, Pszemol napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> ... już naprawiłam, no nie? :-)

Niczego nie zrobiłam. Po prostu jak widzisz AKURAT już nie było w moim
poście cytatów z innych osób, które być może miały zły charset. Tego mnie
uczyli... nie, nie w LO, trochę później.

120. Data: 2015-02-13 20:30:17

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> To jest podstawowe pytanie DLA CIEBIE - ja znam odpowiedź.

Wyłącz słowotok, bo usiłowałaś poużywać sobie na bbjk, wytykając jej daty, a
tymczasem po prostu nie potrafiłaś zrozumieć zdania z wtrąceniem.

> [...]
> Francji, aby taki Hugo mógł z jego twórczości coś zerŻnąć.

> Ja też, bo mam czym się chwalić ponad LO. LO to tylko odnośnik określający

A ty bedziesz nam tu standardy wyznaczać. Zwłaszcza bulwą jako korzeniem
spichrzowym ziemniaka.

J.

www.kontestacja.com

Gdyby ktoś chcial zmierzyć pH swojego chlebowego zakwasu lub pH swojego ciasta...
Błędy przy pieczeniu chleba pszennego
Jak się ma tycie i szczuplenie do E= mc kwadrat?
ciekawostka kulinarna
gęsi pipek