Prośba o opinie, diagnoze - zachowaie organizmu dziwne.

następny post »
Data: 2010-02-23 09:38:12
Temat: Prośba o opinie, diagnoze - zachowaie organizmu dziwne.
Od: "Amir" <d...@S...pl>

Witam!

Wczoraj poszedłem pograć w siatkówkę na hali.
Gralismy dosyć intensywnie, jednak nie czułem zmęczenia, w pewnym
momencie zacząłem widzieć czarne plamy, jak by siadał mi wzrok.

Wróciłem do domu, zaczęła drętwieć mi lewa ręka, później lewa noga,
następnie twarz i język.
Położyłem się spać, pojawił się mocny ból głowy i tak prawie do 4 rano.

Dziś już jest wszystko wporządku.

wiek 30lat, praca siedząca.

pierwszy raz spotkałem się z takim zachowaniem organizmu.

co mogło być przyczyną?