Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

261. Data: 2012-02-05 18:34:28

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-05 19:26, Ikselka pisze:
> Niczego ani nikogo nie tłumaczę. Nie wiem, jak było. Orzyjmuję wersję
> najbardziej wg mnie prawdopodobną, aby pokazać ją tym, którzy osądzają
> - pisząc choćby "zabiła".

Nie napisałam, że zabiła, widocznie czegoś nie zrozumiałaś.
Chociaż nieumyślne spowodowanie śmierci i tak długie ukrywanie tego
niestety nie rzuca dobrego światła na całą sprawę.

Ewa

262. Data: 2012-02-05 18:35:05

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-05 18:24, Ghost pisze:

> Naprawde uwazasz, ze masz prawo orzekac, kto powinien, a kto nie miec
> dzieci?

Naprawdę uważam, że ludzie powinni mieć prawo wyboru. Nieograniczone
przez kleszą indoktrynacje lekarzy i aptekarzy.

Rze do Czech nie jest za darmo.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu.
/Oskar Kokoschka/

263. Data: 2012-02-05 18:35:21

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-05 14:57, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Aleś durna.
> Rozświecę zatem tutejsze "jasności":

No co Ty nie powiesz...

> http://www.baby-shower.pl/CIAZA/Po-porodzie/Uwaga-de
presja-poporodowa.html
> http://www.baby-shower.pl/CIAZA/Po-porodzie/Szok-pop
orodowy.html
> (...)"Po porodzie w organizmie kobiety zachodzą wielkie zmiany hormonalne"
> - twierdzi ginekolog, dr Ewa Milczak. "U 10% kobiet powodują one depresję,
> myśli samobójcze, uczucie zamknięcia w pułapce i stany lękowe. Część
> kobiet odczuwa te dolegliwości bardzo mocno, co prowadzi czasem do
> nieprzewidywalnych zachowań i zwrócenia agresji przeciwko sobie lub
> dziecku".

Zwłaszcza walnąć się w głowę. Mocno.

Qra
--
Pamiętajcie, Mistrz zna się na wszystkim.

264. Data: 2012-02-05 18:36:30

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-05 19:14, Ikselka pisze:

> I oto na kanwie nieznanych(sic!) okoliczności znalazłaś sobie(sic!)
> potwierdzenie niesłuszności ochrony życia poczętego.
> Każda okazja dobra.

Poczęte ochronione, urodzone zabite. Bilans jakby ten sam, gdzie się nie
obrócisz.

265. Data: 2012-02-05 18:36:32

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-05 14:58, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

Taki urok ogulniaka i zawoduwy.

Qra

266. Data: 2012-02-05 18:37:30

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-05 19:22, Ikselka pisze:

> Aż? - no daj spokój, takie proste i podstawowe rzeczy.

Jasne. Zważywszy ile rodzin cierpi z powodu alkoholizmu przynajmniej
jednego z małżonków, to musi być łatwizna.

Ewa

267. Data: 2012-02-05 18:38:56

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-05 19:25, Ikselka pisze:

> Ty się pytaj raczej, DLACZEGO oni piją...

A! Więc teraz odwrócimy kotka ogonkiem - jeżeli pije, to na pewno z winy
współmałżonka (najpewniej żony). Czyli to jednak nie taka łatwizna, jak
pisałaś powyżej. :>

Ewa

268. Data: 2012-02-05 18:39:33

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Ty się pytaj raczej, DLACZEGO oni piją...

Znów odwracasz kota :) Samotni też piją z powodu złych żon i niemożności
wyegzekwowania małżeńskich obowiązków? :P

269. Data: 2012-02-05 18:39:42

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-05 17:34, Iwon(K)a pisze:

> a ty po czym poznales, ze jestes gotowy na dzieci?

Tego się NIE WIE. Niektórzy mogą co najwyżej UWAŻAĆ, że już się nadają,
ale dopiero fakt posiadania dzieci i ich wychowywania decyduje o tym,
czy się ktoś "nadaje" czy nie.

Inaczej: Bycie rodzicem to taki wynalazek, że czy ktoś się do tego
nadaje czy nie okazuje się dopiero jak się już nim jest :-)

Nie ma czegoś takiego jak "gotowość". Nie będzie o niej świadczyć ani
wiek, ani wykształcenie, ani niczyja zewnętrzna ocena. Nie może jej być,
bo dzieci to taki biznes, w którym nie wiesz co cię spotka. Nie wiesz
czy będzie zdrowe, nie wiesz jak zachowają się wszyscy inni dookoła, nie
wiesz tysiąca innych rzeczy...

O "gotowości" świadczy dopiero bycie rodzicem i UMIEJĘTNOŚĆ RADZENIA
sobie w różnych sytuacjach, której to umiejętności nie nauczy cię choćby
i 1500 godzin "edukacji seksualnej".

"Edukacji seksualnej", którą ty w takiej sytuacji sprowadzasz do
UMIEJĘTNOŚCI UNIKANIA TRUDNOŚCI, co owszem jest jakąś strategią, ale ona
nigdy nie powie ci co robić jak się już trudności pojawią...

Ty piszesz, że edukacja seksualna powinna nauczyć tę Magdę jak nie
zachodzić w ciążę. Pojęcia nie mam dlaczego właśnie to miałoby się jej
przydać, kiedy być może wystarczyłoby, że ktoś "ustawiłby" upierdliwą
teściową, albo gdyby znalazła wcześniej np. innego męża?

Jak w takiej sytuacji miałby się sprawdzić jakiś debilny "test",
z którego wynikłoby że np. za 10 lat mogłaby mieć dzieci?

Stalker

270. Data: 2012-02-05 18:41:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Feb 2012 19:31:55 +0100, Aicha napisał(a):

> Ale nie było też porno atakującego z każdego rogu w kioskach i na
> stronach internetowych, które nawet 12-latek potrafi sobie ściągnąć na
> telefon. Golizny na bannerach. Itp.

Oj, Aicha, Aicha, jakaś Ty rozbrajająca... Było wspólne spanie w jednej
izbie z rodzicami albo na sianie, była wspólna dostępność samic w
jaskini... Co do samej golizny, to wybacz, było jej ZAWSZE dosyć - na
kompletne szaty nie było stać każdego, delikatnie mówiąc. A na plaży czy
będąc członkiem plemienia w zapadłej Afryce to sie gołym chodzi non stop i
nie wzbudza to zbiorowego pożądania seksualnego ani lawiny aktów
seksualnego wynaturzenia.

Więc nie golizna tu problemem, ale jej wynaturzony KONTEKST kulturowy,
ukształtowany w NASZEJ rzeczywistości. Oraz z czego ten kontekst wynika.

--

XL

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?