"Przyszkoleni do jedzenia."

21. Data: 2013-05-13 14:57:51

Temat: Re: "Przyszkoleni do jedzenia."
Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:5190d468$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> Jakis tytul, w ktorym zwarty jest ten opis potrafisz podac?
jak by co mogę wspomóc ? :)))))
<<
W napisanym w roku 1955 "Obłoku Magellana" ludzkość ma dostęp do
wielkiej bazy ogólnodostępnych danych, a każdy człowiek posiada mały
"telewizorek", do
którego może zażyczyć sobie przelania dowolnych danych.
Taka forma transferu informacji nie była dla Lema niczym niezwykłym
na niemal pięć dekad przed rokiem 2000!

http://gadzetomania.pl/2011/02/22/lem-wiedzial-to-pr
zed-wszystkimi

22. Data: 2013-05-13 15:05:17

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kali" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> którego może zażyczyć sobie przelania dowolnych danych.
> Taka forma transferu informacji nie była dla Lema niczym niezwykłym

To nie jest internet.

23. Data: 2013-05-13 15:10:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 May 2013 01:25:25 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
aslowska.htm

> jak Lem wymyslil internet???

Normalnie 3-)
Wymyślił nie tylko internet, także e-booki i dużo innych rzeczy, musiałabym
się tu opisać jak żtp wół, ale że ktoś to już zrobił, to pozwól że dla
mojej wygody (i Twojej) wyręczę się stosownym linkiem:
http://hatak.pl/artykuly/16206

3-)
3-)
3-)

--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

24. Data: 2013-05-13 15:18:37

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kali" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

zed-wszystkimi

> To nie jest internet.

ależeco - nie wspomniał o php i jquery ?
czy pominął IGRP/EIGRP,RIP,...
On opisał jak to użytkowo wyglada dla _przeciętnego_
odbiorcy (google,onet,wp.. ) a nie informatyka :)))

25. Data: 2013-05-13 15:44:13

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

zed-wszystkimi

> ależeco - nie wspomniał o php i jquery ?
> czy pominął IGRP/EIGRP,RIP,...
> On opisał jak to użytkowo wyglada dla _przeciętnego_
> odbiorcy (google,onet,wp.. ) a nie informatyka :)))

Nie. Nie mam na mysli realizacji. To co tu zacytowales to wlasnie opis
czegos co nawet nie jest wikipedia. A wikipedia to nie internet.

26. Data: 2013-05-13 16:18:56

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zed-wszystkimi

> Nie. Nie mam na mysli realizacji. To co tu zacytowales to wlasnie opis
> czegos co nawet nie jest wikipedia. A wikipedia to nie internet.

niby tak - ale on przewidywał przyszłość
czyli jak juz wejdzie "ACTA" - i jej kolejne etapy

Nikt własnego serwera nie postawi nie podyskutuje
na blogu czy news-ach.

I w końcu bedzie jedynie słuszna informacja jedna
dla wszsytkich. Spokojnie - już niedługo .. :))))))

27. Data: 2013-05-13 16:31:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 May 2013 13:54:12 +0200, Ghost napisał(a):

> Jakis tytul, w ktorym zwarty jest ten opis potrafisz podac?

Se znajdź:

28. Data: 2013-05-13 16:32:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 May 2013 04:56:37 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> raczej przewidzial jego istnienie!

Ba, opisał.

29. Data: 2013-05-13 16:34:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 May 2013 15:05:17 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "kali" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

zed-wszystkimi

> To nie jest internet.

Jasne - a koło wymyślone w Mezopotamii nie jest kołem od Mercedesa :->>>

30. Data: 2013-05-13 16:35:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 May 2013 15:18:37 +0200, kali napisał(a):

zed-wszystkimi

> ależeco - nie wspomniał o php i jquery ?
> czy pominął IGRP/EIGRP,RIP,...
> On opisał jak to użytkowo wyglada dla _przeciętnego_
> odbiorcy (google,onet,wp.. ) a nie informatyka :)))

Biedny Ghostek, nie kojarzy, że kółka jego w samochodziku wymyślono w
Mezopotamii 40 wieków p.n.e. :-DDD
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

W polsce najczęściej usuwają ciąże prawicowe katoliczki
Jaja jak orbita ziemi: matura z j.pol do powtorki dla wszystkich 300tys uczniow!
Pracodawco-ucz sie od mistrzow...
Upupieni po Michalkiewiczowsku
Ale się zakłamuje