Purpurowy (?) tusz do rzes - ktos go widzial ?

1. Data: 2002-12-13 14:11:09

Temat: Re: Purpurowy (?) tusz do rzes - ktos go widzial ?
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:atcp9i$i4d$1@news.tpi.pl...

> Rety, ale ze mnie gadula. O cieniach to ja moge godzinami. Juz koncze! :))

Dziekuje bardzo za ten piekny wywod:-)
Ja tez bardzo lubie cienie... ale jakos co jakies kupie to i tak wracam do
moich jedynych kochanych bordowych rimelkow
Cudowne sa.

> Kruszynka
Kropelka

1. Data: 2002-12-13 15:04:03

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez bardzo lubie cienie... ale jakos co jakies kupie to i tak wracam do
> moich jedynych kochanych bordowych rimelkow
> Cudowne sa.

Wszystko, co bordowe, jest cudowne :))))
Szminki tez :))
Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-13 15:57:43

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam kiedyś tusz Diora o kolorze śliwkowym. Był fajny, ale ja mam b.
ciemną oprawę oczu i tak na dobrą sprawę jego śliwkowość widoczna była w
mocnym świetle. Kuzynka kupiła mi ten tusz na lotnisku we Frankfurcie za
10$. W perfumerii jest znacznie droższy...
Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2002-12-13 20:09:01

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko, co bordowe, jest cudowne :))))
> Szminki tez :))
No tak... szmineczke inglota bordowa mam i tez super jest.
Jakos do tuszu sie jeszcze nie przekonalam. Wydaje mi sie ze go nie widac na
oczach zupelnie. A nie sa tak wyrazne jak przy czarnym tuszu.
Ale moze sie myle:-)
Bordowe ciuszki tez sa suuuuuuuper.
A szczegolnie ze mam jasnozielone oczy.

> Kruszynka

Kropelka

1. Data: 2002-12-14 05:50:27

Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
| Czy ktos ma jakis pomysl ? Widzial ktos moze jakis tanszy tusz w takim
kolorze
| ?

Pamiętam, że była kiedyś moda na różnokolorowe tusze do włosów, do robienia
pasemek. I wiem, że tusze z niektórych firm nadawały się też do rzęs, jeśli
się nie mylę, była to chyba Paloma. Ale czy to jest jeszcze produkowane to
już nie wiem :)
Kaśka

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

1. Data: 2002-12-16 08:28:06

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bordowe ciuszki tez sa suuuuuuuper.
> A szczegolnie ze mam jasnozielone oczy.

Ja ciemno, ale tez uwazam, ze bordo jest the best. Jest takie tajemnicze....
:))
Kruszynka
(w bordowym polarze)

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-16 13:05:31

Temat: Re: Purpurowy (?) tusz do rzes - kupilam
Od: " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia M. <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

Kupilam sobie w sobote tusz firmy Misslyn w kolorze "plum" (jakis taki
bordowy) w celach testowych.
No i porazka. Jest tak beznadziejny, ze nawet testowac sie na nim nie da. To
znaczy, skleja i nie widac koloru. Ale moze jakiegos lepszego tuszu tez nie
bedzie widac na moich ciemnych rzesach ? :(
Mam co do tego pewne obawy. Chociaz niebieski na moich rzesach JEST niebieski.
Wiec moze to jednak wina bylejakiego tuszu ?
Jak to bylo u Was z takimi kolorowymi tuszami ?

Kasia M.
zachrypnieta dzis okrutnie po wczorajszym kibicowaniu Adasiowi M. w
Titisee-Neustadt ;)

1. Data: 2002-12-27 12:17:33

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

jedyne co znalazlam w kolorze bliskim
czerwieni, to tusze Chanel i Diora (w cenach wiadomych).

witam!
(przepraszam, ze niezgodnie z netykieta, ale nie wiem jeszcze wszystkiego, ale
obiecuje ze sie poprawie :-) )
dostalam pod choinke tusz wlasnie purpurowy Diora i musze powiedziec, ze ten
kolor to raczej ciemna sliwka, a nie purpura. purpura mnie sie bardziej z bordo
kojarzy, a to jest mocno ciemny fioletowo-sliwkowy kolor... no i ze smutkiem
przyznaje, ze widac go tylko w mocnym dziennym swietle:( ale ja mam ciemne
rzesy... a z kolorowych to na moich rzesach widac bylo tylko czerwony Lancome,
ale tez niestety nie moj:(
pozdrawiam
magda m.

1. Data: 2002-12-27 12:29:05

Od: "Ania" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Experymenty z kolorami - prosze tusz sephory ,rozne odcienie,co sie chce
Jednym slowem.Nie wiem jak jakosc ale za 20pln warto poprobowac.
Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...

1. Data: 2002-12-27 17:19:12

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> Experymenty z kolorami - prosze tusz sephory ,rozne odcienie,co sie chce
> Jednym slowem.Nie wiem jak jakosc ale za 20pln warto poprobowac.

mam pytanie, może nie do końca na temat, ale troszke jednak.
Chodzi mi o tak często polecane kosmetyki sephory.
Dużo z Was jest z Krakowa, Warszawy, Wrocławia itd..
Ja jestem ze stolicy Podkarpacia - Rzeszów :-) i nie dokońca się orientuje
czy ta sephora to firma, którą moge kupić w dowolnym sklepie, ( a jakoś mi
się nie napatoczyła)
czy sieć sklepów? z takich sieci to jest tylko Ywes Roche (jakoś tak się to
pisze :-) )
Prosze uświadomcie mnie, czy mam latać po sklepach w poszukiwaniu tych
produktów, czy sobie odpuścić

Pozdrawiam Asia

YR Neblina
Kolor brwi