Purpurowy (?) tusz do rzes - ktos go widzial ?

1. Data: 2003-01-02 18:08:23

Temat: Re: Purpurowy (?) tusz do rzes - ktos go widzial ?
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania <s...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Experymenty z kolorami - prosze tusz sephory ,rozne odcienie,co sie chce
> Jednym slowem.Nie wiem jak jakosc ale za 20pln warto poprobowac.

Bardzo nie polecam. Kupilam kiedys srebrny - szczoteczka jest tak gesta, ze
nie da sie wytuszowac rzes, kolor w ogole "nie lapie".

Gosia

1. Data: 2003-01-02 18:11:56

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asia <r...@r...mm.pl> w wiadomości do grup

> Ja jestem ze stolicy Podkarpacia - Rzeszów :-) i nie dokońca się orientuje
> czy ta sephora to firma, którą moge kupić w dowolnym sklepie, ( a jakoś mi
> się nie napatoczyła)
> czy sieć sklepów?

To siec sklepow, w Polsce widzialam je wlasciwie tylko w centrach
handlowych. W sprzedazy posiadaja glownie kosmetyki ekskluzywne (czytaj:
drogie ;-) maja tez wlasna marke - Sephora wlasnie.

Gosia

1. Data: 2003-01-02 22:29:43

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@b...org> napisał w wiadomości

> [...]
> handlowych. W sprzedazy posiadaja glownie kosmetyki ekskluzywne (czytaj:
> drogie ;-) maja tez wlasna marke - Sephora wlasnie.

Czyli spokojnie moge omijać wątki z nowinkami o tych kosmetykach :(

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-01-03 12:26:19

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asia <r...@r...mm.pl> w wiadomości do grup

> Czyli spokojnie moge omijać wątki z nowinkami o tych kosmetykach :(

Dlaczego? :-) Ja mieszkam na wsi, do kazdego sklepu kosmetycznego musze
dojechac, wiec robie sobie notatki, a kiedy juz mam czas, to jade, sprawdzam
wszystko, czasem kupuje... :-)
I nie wszystkie kosmetyki w Sephorze sa bardzo drogie. Z tych troche
tanszych jest (z tego, co pamietam) Bourjois, Max Factor, no i same
kosmetyki Sephory tez sa w miare przystepne.

Gosia

YR Neblina
Kolor brwi
Pytanie do wroclawian