RE: Co za posucha?

Data: 2001-06-22 11:44:00
Temat: RE: Co za posucha?
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info)

From: Janusz Czapski

> Domyślna dziewczynka :-)

No ba !!!

;-))

> Jeżeli partacko dobrany......

Ależ skąd.
Na ten przykład - uwielbiam gołąbki w sosie pomidorowym (kocham,
ubóstwiam, szaleję za nimi) Jadłam je kiedyś przez 1,5 tygodnia
(rodzice wyjechali, mogłam sobie pozwolić ;-)). Następnie nie jadłam
ich przez 1,5 roku ;-)))

Faceci mają nad gołąbkami tę przewagę, że oprócz konsumpcji można z
nimi konwersować (optymistycznie zakładając ;-)), więc z jednym
wytrzymuję (jak na razie) osiem miesięcy. W tym 2 przerwy po 1,5
tygodnia. To naprawdę nieźle robi.

> Pozdrawiam :-)
> Wasza (jak Wy to nazywacie?) męska szowinistyczna świnia! :-)
> Janusz

A cóż to. Świnia jest rodzaju żeńskiego, prawdziwy męski szowinista
powiedziałby "knur" (żeby nie ubliżać swojej męskiej szowinistycznej
godności ;-))

> I znów ta zarozumiałość! Chciałoby się!
> J.

Ależ to była samokrytyka !!! (wszczynam nieprzystojne awantury
wyrażając się przy tym nieparlamentarnie ;-))

I teraz kolejna, prowokacyjno - zbyt długa sygnaturka ;-))

--
Maya
"Szczegolna ich /Encjan/ zgroze wzbudzily konkursy na miss pieknosci