Re[2]: Kosmetyki kolorowe dla Panów

Data: 2003-11-12 16:13:50
Temat: Re[2]: Kosmetyki kolorowe dla Panów
Od: e...@u...net.pl (Evunia)

Hello Keyop,

Wednesday, November 12, 2003, 4:43:57 PM, you wrote:

(...)
K> Nawet obecnie:
K> - punki się zdobią i nikt ich jakoś nie ma za zniewieściałych.
K> - Murzyni takoż

K> Nie żebym uważał malujących się facetów za bardziej atrakcyjnych wizualnie
K> od niemalujących się, ale jakoś nie rozumiem też irracjonalnych sprzeciwów
K> przeciwko temu pomysłowi.

Może to kwestia indywidualnych preferencji, wynikających z wychowania,
kręgów kulturowych itd ? Ja osobiście nie mam nic przeciw
najdziwniejszym nawet tatuażom na męskim ciele, ani przeciw barwom
rytualnym malowanych przez różne ludy, natomiast na mężczyznę, w
Polsce, na zwykłej ulicy, a nie na balu przebierańców, z powiekami
w cieniach, ustami pociągniętymi szminką, różem na policzkach,
kolorowymi paznokciami itd z całą pewnością spoglądałabym bez
aprobaty. Dobrze, że jest różnorodność, fajnie, że ktoś od czasu do
czasu zrobi coś szalonego (jeśli nikomu nie szkodzi), ciekawie się
patrzy na osoby, które nie boją się wyróżniać z tłumu, ale...
Na towarzysza dla siebie z całą pewnością nie wybrałabym faceta
umalowanego, jak kobieta. I trudno mi wyjaśnić, dlaczego.
Może dlatego, że taki ktoś kojarzyłby mi się niezmiennie z seksualnymi
dewiacjami ? Trudno powiedzieć. Być może gdybym poznała takiego
człowieka bardzo dobrze i posiadałby wszystkie cechy osobowości,
charakteru, jakie _ja_ uznaję za męskie, to kto wie, może zmieniłabym
zdanie. Jednak na dzień dzisiejszy raczej byłoby to dla mnie dziwo do
oglądania, jak eksponat w muzeum.

K> A co złego w udziwnieniach? Dzięki nich przynajmniej nie jest nudno.
K> Sam zdecydowanie wolę barwność i różnorodność od szarości i niewyróżniania
K> się za wszelką cenę.

I tak chyba jest dobrze. Niech będą i tacy, którym będą się podobali
mężczyźni wymalowani, jak kobiety, i tacy, którzy tego poprostu nie
będą lubieli :) Nie mam zamiaru potępiać ani jednych,ani drugich.
_Ja_ wolę mężczyzn pachnących, zadbanych, ale nie wymalowanych kolorowymi kosmetykami
;)
Nie przeszkadza mi jednak, jeśli ktoś inny wręcz przeciwnie.
Byleby tylko zwolennicy jednego i drugiego nie skakali sobie do gardeł :)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--