Re[2]: nowy...

Data: 2001-01-09 20:24:16
Temat: Re[2]: nowy...
Od: b...@p...onet.pl (boreckixxx)

Witaj panie Alfredzie , 2001-01-09, 01:09, piszesz:

[ciach]

> Zresztą wcale nie jestem pewien, czy już gdzieś nie istnieją tego typu
> instytucje na świecie... Może ktoś o czymś takim już słyszał?

A jakże, istnieją i to nawet w Polsce. Za porady każą sobie słono
płacić: 50 zł. za jeden list.

http://www.medianet.pl/~warecki/index1.htm

Nie korzystałem, więc nie wiem czy ich oferta jest jeszcze aktualna
czy to tylko strona widmo.

Wiem też, że duża część telefonów zaufania ma swoje adresy e-mail i
można na nie pisać za darmo.
Niektóre z nich można znaleźć na stronie:

http://www.webfabrika.com.pl/pomoc

[ciach]

Podziwiam Cię za taką inicjatywę.
Chyba Mervyn Peake nie spodziewał się, że jego bohaterowie podejmą
takie wyzwanie w XXI w..

--
Pozdrawiam!

kandydat na pacjenta - boreckixxx