Re: 3 lata po ślubie...

Data: 2003-05-28 15:06:01
Temat: Re: 3 lata po ślubie...
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl>

> Czy mężczyzna czysty, nieśmierdzący, trzymający prostą sylwetkę, ale
> podczas największego upału ubrany tylko w bokserki jest czymś
> "nieestetycznym"?

Już Ci napisałam "gacie" to symbol domowego "rozmemłania".
Nie uznaję chodzenia po domu w bieliźnie - np. nie łażę w samym biustonoszu
w upał, tylko w jakiejś lekkiej sukience lub odpowiedniej koszulce na
ramiączkach i krótkich spodenkach
.
>A jesli chodzi Czemu "ładność i schludność" ma oznaczać założoną
> podkoszulkę? A może istnieją mężczyźni ładnie zbudowani? :)

Może jestem konserwatywna, ale nie zjadłabym posiłku nawet z antycznym
herosem, gdyby prezentował przy stole nagi tors.
Ola

> --
> Grzegorz Janoszka odpowiadając POPRAW adres
>
> UWAGA, mam specyficzne poczucie humoru! Na newsach wyrażam swoje prywatne
> specyficzne poglądy, a nie moich byłych, obecnych i przyszłych
pracodawców.