Re: 5-10-15

From: "Inwalida" <I...@a...net>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: 5-10-15
Date: Tue, 5 Mar 2002 21:22:43 +0100

Użytkownik "Robert Szymczak" <r...@t...pl> napisał w
wiadomości news:3C84AF33.941E6369@telepraca-polska.pl...

> To jakiego chciałaby faceta to jej broszka. Jeśli jednak wychodzi
> publicznie ze swymi poglądami to tym samym poddaje się pod ocenę
> publiki. Pech chciał, że polemikę podjął taki wredota jak ja.
> Ty i ta Pani uważacie ON za ludzi mniej zaradnych, nieatrakcyjnych,

Wybacz tego nie powiedziałem sam jestem ON (paralityk bez nóg),
czy to daje mi prawo gardzić każdym kto nie ma ochoty ze mną żyć?

> którymi ktoś tam powinien się zaopiekować. Za kulę u nogi, ogon co
> się turla i nie dopuszczacie do siebie alternatywy, że są niesprawni
> ludzie i ci sprawni, którzy wzajemnie potrafią się uzupełniać,
> którzy kochają się nie za zgrabne ciało, nie za silne ręce i nogi,
> ale za to jakimi są ludźmi i co sobie dają nawzajem.

To że są tacy, nie jest argumentem aby krytykować tych
którzy tacy nie są.
A wracając do tych pięknie ułożonych par łączonych.
Ile ich jest? Wedłóg mojej wiedzy, mizerny odsetek.
Wiekszość na krótką mete, a potem rozpacz ON.
Niestety ale takie jest życie, nawet ON wolą pełnosprawnych.
Nie jest to powód aby ich oceniać że są płytcy.
Powiedz czy ja widząc patrzącą na mnie panienkę, która szepcze
swojej koleżance "zobacz jaki młody, przystoiny i biedny kadłubek"
mam zaraz ją oceniać jak głupią lalę?
Niestety ale sami na to pracujemy, wiekszość znanych mi wózkowiczów
podrywało panienki na tzw. litość :-)

Pozdrawiam I...@a...net

05.03 Dariusz Dabkowski
05.03 Robert Szymczak
05.03 Robert Szymczak
05.03 Sylwi@
05.03 Inwalida
05.03 Inwalida
05.03 Inwalida
05.03 Inwalida
05.03 JC
05.03 Inwalida
06.03 Inwalida
06.03 Inwalida
06.03 didziak
06.03 Robert Szymczak
06.03 Robert Szymczak
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla