500 zł na dziecko

91. Data: 2015-10-28 21:59:26

Temat: Re: 500 zł na dziecko
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

>Od 1978 roku na własnym.

Na starego ogrodzie.

92. Data: 2015-10-28 22:03:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2015 21:48:26 +0100, FEniks napisał(a):

> Nie startowałam w wyborach.

No ale głosowałaś chyba?

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

93. Data: 2015-10-28 22:03:56

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Nie startowałam w wyborach.

Ale na Ciebie chrumcia właśnie spuściła spoczywa odpowiedzialność za
obietnice pisu.

94. Data: 2015-10-28 22:32:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-28 o 21:57, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> Zależeć zależy, ale na emeryturę zapracował sobie zdumiony i nie jest
> ona prezentem od cudzych bachorów.

Prezentem nie jest, ale jeśli każdy miałby takie podejście jak zdumiony,
to daleko byśmy nie zajechali i moglibyśmy tę swoją wypracowaną
emeryturę (na papierze) w buty wsadzić.

Ewa

95. Data: 2015-10-28 22:34:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2015 22:32:40 +0100, FEniks napisał(a):

> Prezentem nie jest, ale jeśli każdy miałby takie podejście jak zdumiony,
> to daleko byśmy nie zajechali i moglibyśmy tę swoją wypracowaną
> emeryturę (na papierze) w buty wsadzić.

No ale i tak możesz - ZUS forever.

96. Data: 2015-10-28 22:36:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-28 o 22:03, Ikselka pisze:

> No ale głosowałaś chyba?

_Nigdy_ nie głosuję na obietnice, taką mam zasadę.
Głosuję na ludzi. I jedyną obietnicą dla mnie jest to, co sami sobą
reprezentują.
BTW Moja kandydatka zdobyła najwięcej głosów w moim okręgu. Wszystkie
PiSiory mogą się przy niej schować głęboko.

Ewa

97. Data: 2015-10-28 23:11:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2015 22:36:39 +0100, FEniks napisał(a):

> [...]
> BTW Moja kandydatka zdobyła najwięcej głosów w moim okręgu. Wszystkie
> PiSiory mogą się przy niej schować głęboko.

No ale dlaczego stosujesz tu mowę nienawiści wobec osób o moich
przekonaniach i preferencjach politycznych i religijnych?
3-]

98. Data: 2015-10-28 23:13:45

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> [...]

>daleko byśmy nie zajechali i moglibyśmy tę swoją wypracowaną emeryturę (na

Że te pięć na bachora stów ma mu tę emeryturę podnieść? Obawiam się, że
jednak może być tak, iż w tym interesie więcej się wyda niż zyska.

99. Data: 2015-10-28 23:15:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-28 o 23:13, Ghost pisze:

> Że te pięć na bachora stów ma mu tę emeryturę podnieść? Obawiam się, że
> jednak może być tak, iż w tym interesie więcej się wyda niż zyska.

Na temat pięciu stów to ja już wydałam swoją opinię.

Ewa

100. Data: 2015-10-28 23:16:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-28 o 23:11, Ikselka pisze:

> No ale dlaczego stosujesz tu mowę nienawiści wobec osób o moich
> przekonaniach i preferencjach politycznych

Masz jakiś uraz do tej części ciała? 333-)

> i religijnych?

PiS jest religią? No tak...

Ewa

Polska NIE dla Muzułmanów!