9/11 raz jeszcze

151. Data: 2017-08-03 18:44:54

Temat: Re: 9/11 raz jeszcze
Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Aug 2017 16:54:25 -0400, rs <n...@n...spam.info> wrote:
> gdzie? na internecie no bo gdzie?

Rotfl, faktycznie problem.A kogo obchodzi co ktoś wygaduje w
internecie? Większość zasobów Internetu to bzdury/śmieci.

--
Marek

152. Data: 2017-08-03 18:58:37

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Marek <f...@f...com> wrote:

> Rotfl, faktycznie problem.A kogo obchodzi co ktoś wygaduje w
> internecie? Większość zasobów Internetu to bzdury/śmieci.

Nie zrozumiałeś...

Internet nie jest jakąś wirtualną rzeczywistością, grą... tu piszą żywe
osoby które mogą wywrzeć wymierne efekty na Twoje i moje życie.

Internet był już użyty do radykalizacji wyborców w USA w końcu ubiegłego
roku i ocenia się, że fałszywe informacje rozgłaszane w internecie i
trafiające na podatny grunt bezkrytycznych ludzi przeważyły szalę wyborów w
ostatniej chwili.

A to ma teraz dosyć poważne konsekwencje dla całego świata w osobie
prezydenta Stanów Zjednoczonych.

153. Data: 2017-08-03 20:47:29

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
.com...
> [...]
.com...
> [...]
ogia)

> [...]
> nie wygrzebal czegos wartosciowego. ale nie wygrzebal.
> to czym ty sie tutaj paskonujesz to dzialanie ego, i rzadza zaistnienia.
> ty oczywiscie nie wiesz o czym mowie, bo nie zadales sobie trudu zeby
> pogrzebac, a tylko sie slizgasz po powierzchni podobnie jak twoje
> sensacyjne artykuly. nie masz tez odwagi, zeby choc przez moment pomyslec,
> moze w tym co ten <rs> opowiada jest cos na rzeczy. wyparcie,
> przeniesienie i efekt potwierdzenia to jest twoja domena. dopóki sie nad
> tym poważnie nie zastanowisz, to bedzie to co jest. <rs>

Problem jest konkretny: czy piloci tych samolotów mogli wykonać lot pod
takim kątem i na takiej wysokości tymi samolotami, będąc kompletnymi
laikami? A może do tego trzeba było bardzo doświadczonych pilotów? A może
(jak twierdzi ten oficer CIA)- było to w ogóle niewykonalne z technicznego
punktu widzenia?

To są pytania- a nie to, czy może rzeczywiście nie zeznawał przed sądem-
tylko ktoś żądny sensacji coś dołożył i podał dalej. I nie ma znaczenia też
to, czy wierzy w lądowanie Armstronga na Księżycu.
Czy mógłbyś, proszę- odnieść się do tego pytania?

--
Chiron

154. Data: 2017-08-03 20:57:19

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zrozumiałeś...
>
> Internet nie jest jakąś wirtualną rzeczywistością, grą... tu piszą żywe
> osoby które mogą wywrzeć wymierne efekty na Twoje i moje życie.
NIE ZROZUMIAŁEŚ tego, co sam napisałeś. Gdybyś zrozumiał- nie ubliżał byś tu
ludziom, których ani nie znasz, ani zrozumieć nie potrafisz. Jesteś
socjopatą. Najzwyklejszym, mentalnym debilem. Czy masz już siebie na tyle
dość, żeby się targnąć na linę?
Napiszesz, że może to stalking? To złóż na mnie skargę- a ja ci wyślę
pisemnie do twojego posterunku policji notatkę- może tylko tego, co
napisałeś do pinokia. Jak mi się będzie chciało- to napisze książkę o tobie.
Czy w twojej firmie lubią, jak się tak ktoś pastwi nad innymi w internecie
jak ty? Idę się założyć o duże pieniądze, że nikt z tobą nie wytrzymuje zbyt
długo- w relacjach osobistych. Bo takich nie masz. Czym wypelniasz tę palącą
dziurę samotności, amebo emocjonalna? Żywisz się niszczeniem innych?
Przeprowadzasz staruszki przez jezdnię by na środku skrzyżowania wepchnąć je
pod samochód? Dokuczasz kalekom w okolicy? Obdzierasz psy i koty ze skóry?

--
Chiron

155. Data: 2017-08-04 01:52:37

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 8/1/2017 12:52 PM, Chiron wrote:

> Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
b.com...

> Rozumiem, że długo jesteś poza Polską. Napiszę inaczej: Syjonizm jest
> zagrożeniem dla świata. Stwierdził to ONZ- powtórzył za nim Jacek
> Międlar. To ONZ jest antysemicki?

to jest wlasnie to o czym mowie, ze slizgasz sie po powierzchni. ty i
twoj wojownik o biala katotliczka polse zbudowana na nazizmie.
oczywiscie nie zadales sobie zadac trudu kiedy onz to zwierdzil i kto
zglosil taka decyzje i kto ja popartl. wiec cie uswiadomie. mozesz to
przekazac Miedlarowi. mialo to miejsce na sesji w 1975 roku i poparly ja
wszyskie kraje arabskie, z wiadomych powodow. poparla to rowniez
komunistyczna polska. w 1991 roku ta decyzja zostala odwrocona.
to nie oznacza ze ONZ jest antysemicki. to oznacza ze byly wtedy takie
nastroje. oznacza to rozniez, ze jak zwykle jestes niedouczony i
wierzysz tak samo niedouczonym ludziom. <rs>

156. Data: 2017-08-04 02:00:28

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 8/1/2017 8:11 AM, Pszemol wrote:
> "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
b.com...

> Argumentacja podobna do:
>
> "teoria okrągłej Ziemi wymaga aby woda stojąca w zbiorniku była
> zaokrąglona, a wszyscy przecież wiedzą, że tafla wody jest prosta,
> stąd jest to oczywiste, że Ziemia nie może być okrągła" - szach mat!

zaakceptowali mnie do polskiej grupy o plaskiej ziemi. facet! jaja jak
berety. goraco polecam. <rs>

157. Data: 2017-08-04 02:20:14

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 8/3/2017 2:57 PM, Chiron wrote:

> NIE ZROZUMIAŁEŚ tego, co sam napisałeś.

to jest ta twoja arogancja o ktorej pare razy wspominalem. zamiast sie
po prostu spytac co Pszemol mial na mysli, to ty wyjezdzasz, z tym ze on
nie rozumial co napisal.

> Gdybyś zrozumiał- nie ubliżał
> byś tu ludziom, których ani nie znasz, ani zrozumieć nie potrafisz.

tu po raz kolejny odwolujesz sie do rzeczy, ktore nie zostaly napisane.
Pszemol nikogo nie obrazil. w dalszej czesci (ktora uciales, a ktora
jest wazna dla calosci przekazu, choc w innym poscie, ktory dzisiaj
napisales krytykujesz mnie, bo podaje cytaty, bez konkrekstu, co tez
bylo nieprawda) wyjasnia dlaczego tak sadzi i to co mowi, jest
niezaprzeczalnym faktem. faktem jest ze prawicowa maszyna propagandowa z
Breitbart, the daily caller, FOX News i wiele pomniejszych
rozpowszechniala wymyslone bzduty (jak to, ze Clinton i Podesta w
podziemiach pewnej pizzerii trzymaja dzieciaki w celach pedofilskich, co
bylo bzdura ewidentna, bo ta pizzera nie miala nawet zadnych podziemi,
co nie przeszkodzilo jednemu nawiedzonemu obronczy dzieciatek, wjechac z
karabinem do tej pizzeri i strzelac. dzieki bogu nikt nie zginal).
powiedz jak mozemny to zachowanie rozumiec. jak mozemy rozumiec
zachowanie milionow ludzi, ktorzy wola wierzyc macedonskim dzieciakom
piszacym i powielajacym bzdury dla kasy. jak obliczono bylo 167 takich
stron ktore rozpowszechnialy brednie na temat Clinton i osob z jej
kampanii, co w polaczeniu z kilkoma innymi czynnikami przyczynilo sie do
takiego wyniku wyborow w usa w zeszlym roku.
powiedz w jaki sposob mozemy zrozumiec tych ludzi? jak ty ich rozumiesz?

> Jesteś socjopatą. Najzwyklejszym, mentalnym debilem. Czy masz już siebie
> na tyle dość, żeby się targnąć na linę?

widzisz Chiron. Przemol w swoim poscie nikogo nie obrazil. tu nie dosc
ze ty go obrazasz, to robisz to w sposob wyjatkowo chamski. takiego
prostacwa sie po tobie naprawde nie spodziewalem. tego was w tym nowym
prawicowym polskim kosciele katolickim ucza?

> Napiszesz, że może to stalking?

nie wiem co przemol napisze, ale dla mnie to zwykle chamstwo najgorszego
rodzaju.

> [...]
> napisałeś do pinokia. Jak mi się będzie chciało- to napisze książkę o
> tobie. Czy w twojej firmie lubią, jak się tak ktoś pastwi nad innymi w

nikt sie nad toba nie pastwi. nie uzalaj sie nad soba. wez sie do roboty
i zacznij samodzielnie myslec. jak nie umiesz myslec idz na jakies
kursy, albo pytaj tutaj na grupie.

> [...]
> niszczeniem innych? Przeprowadzasz staruszki przez jezdnię by na środku
> skrzyżowania wepchnąć je pod samochód? Dokuczasz kalekom w okolicy?

Chiron. tu pokazales prawdziwa klase. Nie ma co dodac. Przykro sie czyta
takie rzeczy. Mam nadzieje, ze to chwilowe zalamanie nerwowe. Kazdemu
sie zdarza i ze Pszemola przeprosisz, bo to co napisales jest wybitnie
chamskie i podle. <rs>

158. Data: 2017-08-04 02:55:47

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
.com...

> [...]
> to nie oznacza ze ONZ jest antysemicki. to oznacza ze byly wtedy takie
> nastroje. oznacza to rozniez, ze jak zwykle jestes niedouczony i wierzysz

Wiem doskonale, że poparły go państwa arabskie i cały blok komunistyczny. No
ale nie tylko. Wystarczyło. Uznanie przyszło i od innych państw. Po upadku
ZSRR- to USA nacisnęły na państwa byłego bloku socjalistycznego- i
zagłosowano raz jeszcze. Tym razem tak, jak było trzeba :-). No i Ty
doszedłeś do wniosku, jak widać- że w takim razie z tym syjonizmem wszystko
gra i koliduje :-).
Nie od rzeczy tu wspomnieć, że na konferencji państw przeciw rasizmowi w
Durbanie jako jeden z głównych postulatów było uznanie syjonizmu za właśnie
formę rasizmu. Koincydencja z 9/11 sprawiła, że ten postulat później nie
mógł się przebić (wpisany jako punkt sporny, nie uzyskał większości głosów
przez naciski USA i Izraela). Ważne jest także, że Izrael podciera sie-
pisząc kolokwialnie- różnymi rezolucjami ONZ, które mu się po prostu nie
podobają.

I teraz Twój wniosek w takiej i podobnych sytuacjach: "Chiron i zapewne
Międlar nie mają o niczym pojęcia, ślizgają się tylko, są niedouczeni, etc".

To Twój sposób myślenia i działania. Świadczy to własnie o tym, co Ci
pisałem: jesteś chory z nienawiści. Idź spać. Jesteś zmanipulowany. Na
zdrową logikę:

1. stawiasz tezę, że Międlar jest antysemitą i podajesz link do artykułu z
filmikiem w fejkowej gazecie, że Międlar to antysemita. Oczywiście-
komentarz filmu na to wskazuje.

2. w filmie jest na temat Żydów tyle, że Międlar piętnuje syjonizm uważając
go za zło dla świata. Jest to jedyny wtręt o Żydach w tym filmie. LOGIKA
nakazuje, że należy teraz udowodnić (to leży po Twojej stronie), że jest to
wpis antysemicki. Oczywiście, nie jest. I jest to wręcz ewidentne, no ale
mogę przyjąć, że masz jakieś argumenty. Co robisz? Nie przedstawiasz ŻADNYCH
argumentów, tylko znalazłeś (co- nawiasem- było dla mnie oczywiste)- że
Syjonizm uznano za formę rasizmu- ale potem odwołano. I argument odwołania
uznajesz za fakt potwierdzający, że syjonizm żadnym złem (jak określił
Międlar) nie jest. To polityczna poprawność i manipulacja. To wbrew wszelkim
regułom dyskusji. I to Twoje ego- które ze znalezienia oczywistego dla mnie
faktu (znajdziesz w każdej chyba wikipedii) uczyniło, jak mniemam- w Twoich
oczach z Ciebie kogoś wielkiego- a ze mnie kogoś małego, kto to "znów czegoś
nie wiedział, a Ty wiedziałeś" Idź spać! Kto Cię uczył dyskutować?! Cohn-
Bendit? Goebbels?!
Tu chodzi o pokazanie, czy syjonizm jest czy nie złem. I odniesienie do
wypowiedzi Międlara, czy (bez różnicy, czy jest złem czy nie)- jest
przejawem antysemityzmu ze strony Międlara.
Są to więc 2 etapy. A przyjęcie tego czy odrzucenie po latach przez ONZ
miało się do obiektywnej prawdy tak, jak każde działanie polityczne. I
przecież kraje bloku sowieckiego i kraje arabskie forsowały tę tezę w ONZ
nie dla tego, że były antysemickie, ale dlatego, że zaznały "dobrodziejstw"
syjonizmu na własnej skórze, tak? A USA nie naciskała na ONZ o odrzucenie
tej rezolucji dlatego, że uznała ją za antysemicką, ale dlatego, że
bezwarunkowo popiera Izrael i żyruje jego działania na Bliskim Wschodzie.
Powtarzam: dla naszej dyskusji są dwa etapy:

1. pokazanie, czy antysemityzm jest złem czy może wręcz przeciwnie albo po
prostu nie jest
2. pokazanie, czy nazwanie przez Międlara syjonizmu za zło jest (w
kontekście pierwszego) za antysemityzm.

No oczywiście należy przyjąć definicję antysemityzmu. Z tego, co obserwujemy
wokół- to antysemita to ten, kto nie podoba się organizacjom żydowskim-
najczęściej za swą spostrzegawczość. I zgodnie z tą definicją Międlar to
antysemita (bo nie ten jest Żydem, kto nim jest, ale to ja decyduję, czy
ktoś jest Żydem- znasz to?). Jeśli natomiast przyjmiemy, że antysemityzm to
głoszenie tez i podejmowanie działań przeciw Żydom tylko z czystej do nich
nienawiści (tak byłoby racjonalniej, prawda? Czy już w ogóle wywaliłeś
logikę do kosza?)- to piętnowanie syjonizmu z pewnością antysemityzmem nie
jest.
No ale jak uważasz inaczej- to proszę- śmiało. Udowodnij, że syjonizm nie
jest taki zły. A- być może- wręcz przeciwnie.
Śmiało, do wikipedii- może odkryjesz, kto kiedy i dlaczego stworzył
syjonizm. No i może nawet- do czego on doprowadził w 20 wieku i obecnie. A
wtedy- być może- zaczniesz się zastanawiać, kto Tobą kręci i manipuluje.

--
Chiron

159. Data: 2017-08-04 03:00:42

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

rs <n...@n...spam.info> wrote:

> [...]
> nastroje. oznacza to rozniez, ze jak zwykle jestes niedouczony i
> wierzysz tak samo niedouczonym ludziom. <rs>

To sie nazywa brak krytycyzmu w przyjmowaniu informacji pasujących do
wlasnego swiatopoglądu...

Daj znać jak na to zareagował :-)

160. Data: 2017-08-04 03:24:46

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
com...

> [...]
> powiedz w jaki sposob mozemy zrozumiec tych ludzi? jak ty ich rozumiesz?
To Twoja interpretacja. Wynika z niej- co dalej potwierdzasz WBREW
EWIDENTNYM FAKTOM- że to Trump miał poparcie medialne, a nie Clinton. To
wbrew faktom. No ale nie o to w tym przecież chodziło- tylko o wyzywanie
nieznanych sobie ludzi w internecie. Robi to nie po raz pierwszy. Uciąłem
dalszą część wypowiedzi Pszemola?!
"Mówisz, że niepełnosprawny umysłowo i nieprzydatny społecznie Pinokio byłby
w faszyzmie usunięty? A mimo to chce faszyzmu"
Co było dalej?! Pszemol ubliża i wyzywa od debili czy nawet gorzej wielu
dyskutantów. A Ty piszesz, że on nikogo nie obraził w swym poście. Szukając
tej wypowiedzi Pszemola- przejrzałem kolejno z 10 jego postów. Niemal w
każdym kogoś obrażał i wyzywał. Jak rozumiem, reprezentujesz go? Jeśli tak-
to rozumiem Twoje podejście. Jeśli nie- to weź proszę z 10 jego postów i
spróbuj znaleźć jeden, w którym nikomu akurat nie bluzga. W Twoim kraju- z
tego, co wiem- płaciłby wysokie kary za takie postępowanie. A tu- wyczulony
na wszelkie przejawy seksizmu, homofobii, islamofobii, antysemityzmu i
innych politpoprawnych pierdół <rs> nie dostrzega...antyczłowieczeństwa? Czy
się może chociaz przez ułamek chwili zastanawiałeś, że po drugiej stronie
tych literek, które generujemy- siedzi sobie człowiek. Ma swoje problemy,
uczucia, etc. I nazywanie go w ten sposób moze spowodować u niego naprawdę
ostrą reakcję- i to nawet o daleko idących skutkach? Szczególnie jak ktoś
(jak Pszemol) robi mu to w sposób ciągły?! I nie- nie chodzi tu o mnie. Ja
go nawet rzadko czytam- chyba, że wychodzi mi w cytatach. I cała ironia tej
sytuacji polega na tym, że atakując tu na forum ludzi i przyczepiając im
etykietki wzięte z pralni mózgów- a mające zastąpić prawdziwe odczuwanie-
typu "homofob, islamofob etc." nie jesteś w stanie dostrzec nieludzkich
wręcz działań Pszemola. czegoś, co naprawdę podchodzi pod definicję hejtu
internetowego.

--
Chiron

Agatka wygrała z d... .