Re: A co jesli ja chce dziecka?

From: "lukas3339" <l...@g...net.pl(ease remove me)>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: A co jesli ja chce dziecka?
Date: Mon, 2 Jun 2003 11:45:03 +0200
Sender: l...@p...onet.pl@pb112.kalisz.sdi.tpnet.pl

"Oleńka" <o...@b...wroc.pl> wrote in message
news:bbf4th$2gf$1@opat.biskupin.wroc.pl...
> Przed slubem mieliśmy ustalone, że nie widzimy problemu w skorzystanu z
> cudzego plemnika.

W przypadku niemoznosci skorzystania z wlasych jak powiedzialas wczesniej.

> To są newsy, każdy wypowiada się tylko na podstawie posta inicjującego
> wątek - dla mnie to tak wygląda - na podstawie tego, co napisałeś. Jasne,
że
> Cię nie znam.

Mozna wypowiadac sie na zadany temat, ale ja daleki jestem od wypowiedzi na
temat czlowieka. A tym bardziej negatywnych, ale ok nie chowam urazy :-))

> Wiesz ile jet "naturalnych" dzieci, które tak się zachowują - sama znam
> takie rodziny. Dwoje studiuje, matka kocha itp, a trzecie nawet matury nie
> ma, nie szanuje żadnych norm i kradnie rodzicom pieniądze z portmonetek,
> mimo, ze wiek już raczej wskazuje, ze dzieciak ma być samodzielny.
> Ale nikt nie "zwlala" tego na geny złodziejstwa/alkoholizmu/narkomanii.

Wiem ze to sie moze przydarzyc nawet "w dobrym domu" ale ryzyko jest
mniejsze wydaje mi sie. A poza tym mysle ze w przypadku dziecka adoptowanego
duzo latwiej znienawidzic je za takie pokierowanie swoim zyciem. A ja nie
chce nienawidziec swoich dzieci.

--
lukas3339