Ach ten dyktator!

11. Data: 2015-12-03 18:05:09

Temat: Re: Ach ten dyktator!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2015 18:00:15 +0100, Shrek napisał(a):

> Wiele, a bo co? Myślisz, że oni za każdym razem gdy ktoś ma katar to go
> od razu na RTG?

No, tak sugeruje Wiesiaczek 3-)

> Myślę, że skoro u nas działa coś takiego jak karta
> pacjenta i wywiad, to u nich też i pewnie się kapną, że miał zrobiony
> RTG klaty dwa tygodnie temu i nic nie wykazało.

Ożeż, to mówisz, że na Białorusi zadziałał wywiad o Wiesiaczku, że w Polsce
nie był ostatnio prześwietlany - i dlategu mu rtg zaordynowali???
3-)

--
XL
http://www.eioba.pl/a/2zax/szczepionki-ktore-zabijaj

12. Data: 2015-12-03 18:15:01

Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 03.12.2015 18:05, Ikselka wrote:

> No, tak sugeruje Wiesiaczek 3-)

Nic takiego nie sugerował - twierdzi że poszedł pierwszy raz to mu full
opcję zaordynowali. I słusznie. RTG klaty powinno być obowiązkowe co
jakiś czas, nawet jak nie masz kataru.

> Ożeż, to mówisz, że na Białorusi zadziałał wywiad o Wiesiaczku, że w Polsce
> nie był ostatnio prześwietlany - i dlategu mu rtg zaordynowali???

Wszystko ci się z Antkiem kojarzy? Wywiad lekarski ma niewiele wspólnego
z agencją wywiadu:P Myślę, że by go po prostu zapytali kiedy ostatnio
miał RTG klatki, morfologię i EKG. Myślę też że Wiesiaczek konfabuluje,
ale to oddzielny temat.

Shrek.

13. Data: 2015-12-03 18:30:55

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.12.2015 o 19:54, Ikselka pisze:

> Mówisz tak, bo u nas Ci nie serwują rentgena przy katarze...

Skarżyłem się na ucisk w klatce piersiowej...

Ale i tak jestem pełen podziwu dla ich służby zdrowia. Lekarki były
bardzo miłe i chętnie pomagały. Często od razu znajdowały przodków lub
rodzinę z Polski, żeby pogadać:)

Tego rentgena im podaruję, tym bardziej, że pobranie krwi było z palca a
nie jak u nas od razu z żyły. A trzeba wiedzieć, że rzadko która
pielęgniarka w Polsce pobierze mi z żyły krew za pierwszym wkłuciem.

--
Wiesiaczek (dziś z ??????a - Białoruś)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

14. Data: 2015-12-03 18:57:41

Od: Stiopa Lichodiejew <v...@k...na.kolyme> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-03 o 15:01, Wiesiaczek pisze:
> P.S. Dlaczego crosspost na kuchnię?
> Bo poczytajcie sobie newsy na pręgu :)

Takie czasy. ;-/

> Ale żeby w temacie: Jak Wam smakuje szczi (zupa taka)?
> Bo mnie bardzo :)

Znakomita. Coś jak nasza wiosenna "bida", którą uwielbiam - ale we
własnym wykonaniu i na bogato. :-) W ogóle wschodnio-słowiańska kuchnia
jest super. Nie rozumiem tego baraniego pędu ku kuchni włoskiej,
hiszpańskiej czy greckiej - przećpanych papryką, czy azjatyckim kuchniom
pokręconym i wymieszanym przyprawowo jak sen wariata.
Nie rozumiem też jednego - dlaczego włoskie ravioli, spaghetti,
muzulskie kebaby, miałyby być uznawane coś bardziej klasowego od
litewskich kołdunów czy rosyjskich pielmieni. Zwłaszcza jeśli chodzi
wszelkiego rodzaju pierogi, to makaroniarze mogą za "ruskimi" durszlaki
nosić.
--
Z lewicą się nie dyskutuje. Do lewicy się strzela w obronie własnej.

15. Data: 2015-12-03 19:26:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2015 20:30:55 +0300, Wiesiaczek napisał(a):

> Skarżyłem się na ucisk w klatce piersiowej...

A,czyli podejrzenie zapalenia było. Czyli OK, rtg uzasadniony.

> Ale i tak jestem pełen podziwu dla ich służby zdrowia. Lekarki były
> bardzo miłe i chętnie pomagały. Często od razu znajdowały przodków lub
> rodzinę z Polski, żeby pogadać:)

Jeszcze do nich nie dotarło "uprzemysłowienie"...

> Tego rentgena im podaruję, tym bardziej, że pobranie krwi było z palca a
> nie jak u nas od razu z żyły.

A fakt. Tylko ciekawe, czy ten rentgen był stary, czy nowy.

> A trzeba wiedzieć, że rzadko która
> pielęgniarka w Polsce pobierze mi z żyły krew za pierwszym wkłuciem.

Jakie żyły, taki kram ;-)
Mnie jakoś łatwo trafiają w żyłę, jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby mi
rozwaliły. A nie, raz się zdarzyło, przed porodem, z pośpiechu :-)

16. Data: 2015-12-03 19:27:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2015 18:57:41 +0100, Stiopa Lichodiejew napisał(a):

> [...]
> litewskich kołdunów czy rosyjskich pielmieni. Zwłaszcza jeśli chodzi
> wszelkiego rodzaju pierogi, to makaroniarze mogą za "ruskimi" durszlaki

Mniód na serce, co piszesz :-)

17. Data: 2015-12-03 19:37:47

Od: "nawrakm" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup

>Jeśli ktoś pomyślał, że działo to się w prywatnej klinice, to wyprowadzam z
>błędu: To ośrodek publicznej opieki zdrowotnej w peryferyjnym miasteczku na
>Białorusi.

Kto wieśniakowi uwierzył?

Widać w załączonej dyskusji.

18. Data: 2015-12-03 19:47:50

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-03 o 15:01, Wiesiaczek pisze:
> Bo poczytajcie sobie newsy na pręgu :)
> Ale żeby w temacie: Jak Wam smakuje szczi (zupa taka)?
> Bo mnie bardzo :)

szczi i kasza dobra nasza!
A tak poważnie, szczi, raki i flacha (konewka) Ducha Puszczy... To było
życie!!! A na drugi dzień pieczone jarząbki... Ech...
pozdr
Stefan

19. Data: 2015-12-03 21:28:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2015 19:37:47 +0100, nawrakm napisał(a):

> Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup

> Kto wieśniakowi uwierzył?
>
> Widać w załączonej dyskusji.

Ja. Niby dlaczego mam nie wierzyć.

20. Data: 2015-12-03 21:36:54

Od: Stiopa Lichodiejew <v...@k...na.kolyme> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-03 o 19:47, stefan pisze:

> [...]
> A tak poważnie, szczi, raki i flacha (konewka) Ducha Puszczy... To było
> życie!!! A na drugi dzień pieczone jarząbki... Ech...

Nie denerwuj ludzi. :-)
Raki.. Kto w Polszcze raki widział? Chyba w akwarium!
Za łebka, ojciec prowadzał mnie nad rzekę, a kiedy ja się taplałem na
płyciźnie, on podwijał nogawki i grzebał rękami w zwisających brzegach i
co jakiś czas się wydzierał - bo go raki szczypały. :-) Rzeka była
nieuregulowana, dzika, a zasobnością w gatunki wręcz.. multikulti - było
wszystko. Płotki, szczupaki, karasie, okonie, jazgarze, piskorze,
krasnopiórki, leszcze, kiełbie, węgorze, okonie... Istna Amazonka.
Dzisiaj są tylko pstrągi. Łowisko, kosztowne.
Z prawdziwej rzeki zostało jakieś dwa kilometry - tylko tyle, bo z
drugiej strony jest ujscie, gdzie stróżują sandacze, sumy i nietypowe
dla naszych warunków rybie dziwadła.
Raków nie ma!

Zupa na kościach jagnięcych...
Gotowanie... wody
Garnek rzymski glazurowany czy nie
[gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)
Pao de Queijo