Re: Afrodyzjak - niepowaznie

Data: 2000-10-06 11:41:20
Temat: Re: Afrodyzjak - niepowaznie
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>

Pewien dwudziestoletni młodzieniec zwierzył mi się kiedyś, że całkiem
romantycznie i przyjemnie jest być karmionym przez kobietę orzeszkami
ziemnymi z ust do ust... :)))
Trudno, co prawda takiego faceta w ten sposób nakarmić, ale jak już pisano
facet po jedzeniu robi się senny :)))
Pozdrawiam
Joanna

Użytkownik "Magdalena W." <z...@a...net> napisał w wiadomości
Debata o przeziebieniu nasunela mi pytanie - wylacznie do Panow, licznie tu
reprezentowanych.
Czy macie jakies swoje ulubione potrawy, ktore nastrajaja Was, ze tak
powiem, "romansowo" ?
Prosze sie podzielic ta wiedza! Mowia ze do serca mezczyzny przez zoladek...
mozna wiec uwodzic jedzeniem. Prosze mnie doksztalcic. Mam "dochodzacego"
faceta ktory lubi jesc... (nie mowie ze co innego nie) moze sie dowiem jak
mu (wieksza) przyjemnosc sprawic?

Magdalena W.
"I just wanna live while I'm alive "
(Bon Jovi)