Re: Afrodyzjak - niepowaznie

Data: 2000-10-15 20:25:07
Temat: Re: Afrodyzjak - niepowaznie
Od: "F." <f...@p...net>

sadyl wrote in message <3...@p...onet.pl>...

>Rozumiem, ?e? niepal?cy?
>zazdroszcze
>
>sadyl
Nie trzeba zazdroscic tylko rzucic.... Nie wierze, ze nie mozna. Sam palilem
2 paczki dziennie a od 7 lat zero....
PS I nie zadne plastry, nie zadne gumy, nie od jutra, nie az skoncze ta
paczke...OD ZARAZ.... Zreszta tu w Kalifornii mial bys ciezkie zycie. Nie
dosc, ze nie wolno palic w restauracjach, dyskotekach i w zadnym publicznym
miejscu, to od dwoch lat nie wolno palic w barach, co uwazam za lekka
przesade. Ale nie chodzi tu o zdrowiej tych co przyszli na kielicha a o
zdrowie tych co w takich lokalach pracuja... Wierz mi, ze jedzenie innaczej
smakuje w lokalu nie przesiaknietym zapachem nikotyny..
F.
PS. A tym, ze przytyjesz nie martw sie... mozna schudnac... Tez wiem to po
sobie.