Re: Amoksiklav a alkohol - troszkę inna sytuacja

From: Michał Wojtecki <u...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Amoksiklav a alkohol - troszkę inna sytuacja
Date: Sat, 14 Jul 2007 17:12:34 +0200

Dnia Sat, 14 Jul 2007 14:00:56 +0200, Kurciok napisał:

> Jak ktoś jest chory to w ogóle nie powinien pić. Bo to osłabia organizm.
> Masz antybiotyk na 3 miesiące. Pod koniec kuracji i tak będziesz słaby (po
> co chcesz się jeszcze męczyć alkoholem?). To na pewno nie poprawi Twojego
> stanu zdrowia (a może Cię wpędzić w dodatkowe choroby).

Nie mówię przecież o dużych ilościach - ale to są słowa lekarza, że
pomijając ten stan ropny w migdałku moje gardło jest w porządku, a ten
antybiotyk osłonowy mnie w szczególny sposób nie osłabia i mogę normalnie
funkcjonować. Więc chyba możemy ominąć w tych rozważaniach motyw bycia
osłabionym... Pytałem tylko o same interakcje tego leku z alkoholem lub też
ich brak.
Michał Wojtecki
www.michalwojtecki.xt.pl