Angelina bez.

171. Data: 2013-05-16 10:29:02

Temat: Re: Angelina bez.
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:5194951b$0$26698$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Oczywistym jest, ze wiesz co zostalo dowiedzione, ale napisze tylko po to
> bys sie znow nie pyszczyl i mnie nie wyzywal - widziales "83, po
> powiekszeniu". A "skurwysynek" bylem, bo wyparles sie, ze widziales
> jakakolwiek liczbe.
>
> I nie licz na to, ze mnie wcigniaesz w niekonczaca sie dyskusje - sprawa
> jest prosta, Ty wiesz o co chodzi, ja wiem o co chodzi, uczestnicy tamtych
> dyskusji wiedza o co chodzi.
>
> Mozesz przeprosic.
Ciekawe- naprawdę jeszcze się zastanawiam. Sytuacja jest ewidentna- na tyle,
że nawet Ty chciałeś to przyznać- stawiając jednak warunki. Iksi Ci zwróciła
uwagę, że to nie tak: albo coś uznajesz za prawdę, albo nie- a nie pod
warunkiem, że ja też coś przyznam. Mnie to naprawdę rybka, co Iza z Tobą mi
chce wmówić. Iza napisała coś zakładając z góry, że ja się dam na to złapać.
I żadna siła nie jest w stanie jej przekonać- bo na tym także polega obłęd.
Tyle, że jej obłęd Ty takim zachowaniem wzmagasz. Naprawdę nie wiem, czy
zdajesz sobie sprawę ze swoich kłamstw, mataczeń, wyparć? Iza ma
usprawiedliwienie. A Ty też masz? Jakie?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

172. Data: 2013-05-16 10:51:53

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-15 14:42, Ghost pisze:

> Tak sie tlumaczy kazdy zalosny nieudacznik.

A udacznicy jak widać wegetują w błogim przeświadczeniu że ta wegetacja
to ich własna zachcianka.

> Buahahahahahaahahaha...

Powiedz co cie skłoniło do wybrania nicka z obcego języka? A także to
dość częste wtrącanie obco języcznych zwrotów do swoich postów?

173. Data: 2013-05-16 10:52:23

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-15 21:45, Aicha pisze:

> :) Tyskie to było dobre, jak mi je eks prawie 20 lat temu przywoził i
> jeszcze nie było dostępne ogólnie w sklepach. Teraz to może klasyczne,
> chociaż bez przekonania.

Super, takie nieduże pękate butelki z niebieska etykietą. W tamtych
czasach chyba najlepsze piwo krajowe.

174. Data: 2013-05-16 10:53:12

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-15 14:46, Ghost pisze:

> Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> Nie nowotwor a rak, matolku, i przy statystycznych szansach powyzej
> 80% oraz braku alternatywy na zapobiezenie, to jest jedyne wyjscie...
> nie no zaczynam glupiec, do kogo ja to pisze, przeciez ty nie masz
> szans tego zrozumiec, za duzo trudnych slow - procenty, staystyka,
> alternatywa...

Piszesz o tym szlachetnym, czy tym powszechnie uważanym za chwast -
czyli pręgowanym-amerykańskim? Ze względu na to że jestem poważnym
człowiekiem, to do reszty tego co napisałeś nie będę się odnosił.

175. Data: 2013-05-16 10:54:17

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-15 17:52, outside pisze:

> Musiała to zrobić bo by miała przeżuty i dobrze że sławna osoba
> pokazuje że walczy, bo tym samym na same badania ludzie odważą się
> pójść.

O jakich przerzutach piszesz skoro u niej nie stwierdzono nawet
mikronowego ogniska pierwotnego?
Tzw. teoria o podwyższonym ryzyku zachorowania jest funta kłaków nie
warta. Tym bardziej że jak dotychczas nikt nie opracował genezy
powstawania raka. Umiemy tylko w niewielkim stopniu z nim walczyć. A tu
wyskakuje osobnik z propozycją eliminowania części swojego ciała w celu
potencjalnego zminimalizowania ryzyka zapadnięcia na tą chorobę.

176. Data: 2013-05-16 10:54:33

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-15 14:51, Ghost pisze:

> Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> To jest oczywiste, majac taka pamiec wody w zanadrzu, nikomu nie trza
> sie klaniac.

Przyznam że nie za bardzo wiem co chcesz powiedzieć przez to.? Nigdy
moja pasją nie było rozwiązywanie szarad.

177. Data: 2013-05-16 10:54:55

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-15 17:54, outside pisze:

> Ikselka jak każdy burok trzesie się że nie jest gwiazdą w reklamie
> proszku do prania. Próżne buractwo co ma pretensje że innym się
> powiodło.

Myślę że jednak w tym temacie dobrze oceniła sytuacje.

178. Data: 2013-05-16 10:55:10

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-15 14:48, Ghost pisze:

> Dobrze, ze twoich slow i tak nikt nigdy nie bedzie bral na serio.
> Nieudaczniku.

Bez komentarza, ponieważ twój post nie jest zgodny z tematyką grupy,
udaczniku.

179. Data: 2013-05-16 10:55:47

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-15 17:48, outside pisze:

> Ale to jest chołota, a mówić o raku trzeba bo ludzie boją się nawet
> chodzić na badania.

Ano trzeba nie tylko mówić - trzeba leczyć, badać profilaktycznie itd. A
tak się składa że lekarze w Polsce kierują do onkologa dopiero wtedy gdy
choroba jest już zaawansowana.

180. Data: 2013-05-16 10:57:09

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe

Nic ciekawego. Tak jak przed chwilka przewidzialem, chcesz mnie wciagnac w
nieskonczona dyskusje uciekajac od "tak, tak, nie, nie", zmyslajac i
zaciemniajac obraz.

Po prostu nie stac cie by wziac odpowiedzialnosc za siebie.

Napisalem prawde, na co stwierdziles, jestem "skurwysynem" bo klamie.
Prawda zostala dowiedziona, ty do tej pory nie przeprosiles.

Mozesz przeprosic.

Wegierska przestroga dla podlizywaczy
Zintensyfilowanie inf na priva
Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.
Wtopy Bronia.