Angelina bez.

21. Data: 2013-05-15 00:01:25

Temat: Re: Angelina bez.
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 23:44, k...@g...pl wrote:

> w ogole lubisz ludziom zagladac w "gary". albo czy sie ktos "wyskrobie", albo czy
sobie cos utnie, albo przyszyje... i takietam duperele.

Bo mentalność za komuny -z buciorami ludziom w życie- za kleru - z
buciorami ludziom w majty. Ten kielecki debil nawet nie rozumie że
Angelina w taki sposób pomaga, jej przeszkadza że pokazuje, no wiesz
przykładowa dewota.

22. Data: 2013-05-15 07:05:23

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Najpierw musiałabym się ubiegać :->

A masz po temu odpowiednie kwalifikacje ? :P

Dębska

23. Data: 2013-05-15 09:45:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 maja 2013 21:21:23 UTC+2 użytkownik LaL napisał:
> [...]
powod by je przykładnie obcinać. W drugiej kolejności kobiety będą oczekiwaly ze ich
partnerzy zaczna sobie odcinac to co ich odroznia od kobiet...

do rozwodu... ;P Ten to nawet drugie imie ma odpowiednie dla zobrazowania wlasna
osoba genderideology... ;P

> Ja pierdole rak to objaw gender, jak to dobrze że bozia katoli każde
>
> umysłowymi chorobami.

jeszcze wspomnisz moje słowa gdy baby
zabiorą się w swoim czasie i za ciebie,
na wzor pewnej sceny z seksmisji... ;P

24. Data: 2013-05-15 09:58:52

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> żeby kupowała biały ryż w torebkach, bo dzięki temu najlepiej zadba o swoje

Coz ty chcesz? Zrozumienia niuansów nowej społecznej roli Aniolka od urobionych już
medialnie genderowcow?!? O swieta naiwności... ;P

25. Data: 2013-05-15 10:01:12

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 maja 2013 07:05:23 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski napisał:

> A masz po temu odpowiednie kwalifikacje ? :P

...zagadnela pytająco expertka Dębska... ;P

26. Data: 2013-05-15 12:19:37

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 maja 2013 09:45:46 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:

> jeszcze wspomnisz moje słowa gdy baby
>
> zabiorą się w swoim czasie i za ciebie,
>
> na wzor pewnej sceny z seksmisji... ;P

juz cienko spiewasz!

27. Data: 2013-05-15 12:39:45

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-14 23:41, outside pisze:

> Widzimy jak obleśna z zazdrości jest ikselka, a jej przykład właśnie
> pomaga ludziom nie bać się rakowych konsekwencji, no tam nie ma
> Kieleckiego niezaoranego ciemnogrodu, gdzie dzicz wyje- baba bez cyca.

A to dobre... aktorką jest baaardzo mierną, i myślę że autorytetem w
sprawie łączenia, czy chociaż w profilaktyce ochrony przed rakiem jest
jeszcze mierniejszym. Dawniej gdy bolała kogoś głowa to autorytety jej
pokroju zalacali "ciachnięcie kołtuna na głowie"...

28. Data: 2013-05-15 12:40:20

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-14 17:23, Ghost pisze:

> Zgadzam sie - iksela jest zalosna.

Na kim byscie wylewali te wasze frustracje, te wasze kompleksy gdyby nie
Ikselka. Myślę że w realu nie mielibyście najmniejszych szans zamienić
słowa z osoba Jej poziomu intelektualnego. Poza oczywiście
pozdrowieniami typu dzień dobry..

> Twoje pojebanie siegnelo wlasnie topu, najwyrazniej jestes sklonny
> zrobic wiele w tym zakresie.
>
> A tak naprawde to faktycznie masz problem z tymi, ktorym sie cokolwiek
> w zyciu chce robic.

Ja mogę tolerować małpę robiącą miny do gawiedzi przed kamerami. Niech
sobie małpuje skoro za to małpowanie są chętni jej zapłacić. Ale już nie
potrafię zdzierżyć gdy taki taki osobnik zaczyna wygłaszać odezwy do
ciemnego luda.

29. Data: 2013-05-15 13:04:30

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> Na kim byscie wylewali te wasze frustracje, te wasze kompleksy gdyby nie

...ci ktorym sie chce brac los we wlasne rece. Coz byscie tedy uczynili?

> [...]
> sobie małpuje skoro za to małpowanie są chętni jej zapłacić. Ale już nie
> potrafię zdzierżyć gdy taki taki osobnik zaczyna wygłaszać odezwy do

Zapomnij, nie do ciebie to mowila.

Jak to kuzwa jest, ze to zawsze te same psiackie typy maja za zle, cos co
normalnemu czlowiekowi nie skojazy sie z niczym negatywnym?

Jak to jest, ze tak precyzyjnie sie dobieracie? Nawet byly minister zdrowia
odezwal sie tym samym plugawym jezykiem co i wy, nieudaczniki i matoly.

30. Data: 2013-05-15 13:07:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to dobre... aktorką jest baaardzo mierną

degustibus

>, i myślę że autorytetem w sprawie łączenia, czy chociaż w profilaktyce
>ochrony przed rakiem jest jeszcze mierniejszym.

I nie przemknelo Ci przez ta pusta glowe, ze jesli ocalila choc jedno zycie
swoim wystapieniem, to wszystko co tu piszesz jeno szatanskimi wersetami
nazwac mozna.

Wegierska przestroga dla podlizywaczy
Zintensyfilowanie inf na priva
Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.
Wtopy Bronia.