Angelina bez.

31. Data: 2013-05-15 13:21:02

Temat: Re: Angelina bez.
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 maja 2013 12:40:20 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> W dniu 2013-05-14 17:23, Ghost pisze:

> Ja mogę tolerować małpę robiącą miny do gawiedzi przed kamerami. Niech
>
> sobie małpuje skoro za to małpowanie są chętni jej zapłacić. Ale już nie
>
> potrafię zdzierżyć gdy taki taki osobnik zaczyna wygłaszać odezwy do
>
> ciemnego luda.

zgadza sie i dla tego iksa jest dosc powszechnie nietolerowana. ciagle o cos zabiega,
nawoluje, zwalcza i pietnuje. a do nieba zabrac chce i tych, ktorzy to "niebo" maj w
niepowazaniu. co do jej "poziomu" nie bede sie wypowiadal bo nie wiem zbyt wiele o
niej, ponad to ze jest dosc sprytna i ma dobra umiejetosc poslugiwania sie wikipedia.
zawsze cos tam wyszuka i bryluje na forum!

32. Data: 2013-05-15 13:37:51

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 12:39, Trybun <Y...@y...com> wrote:

> A to dobre...  aktork jest baaardzo miern , i my l e autorytetem w
> sprawie czenia, czy chocia w profilaktyce ochrony przed rakiem jest
> jeszcze mierniejszym. Dawniej gdy bola a kogo g owa to autorytety jej
> pokroju zalacali "ciachni cie ko tuna na g owie"...

Tu wychodzi dewocja części przygłupów, tak ciało jest w PL tabu. A
normalnie, to kobiety boją się profilaktyki tak jak wogóle ludzie boją
się dentysty, a ona do tej profilaktyki zachęca.

33. Data: 2013-05-15 13:40:27

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-15 13:04, Ghost pisze:

> Jak to kuzwa jest,

ghost, czy my się może znamy? :)
--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

34. Data: 2013-05-15 13:51:11

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rozmowa z Dariuszem Godlewskim, onkologiem z Poznania, inicjatorem
akcji "Policzmy się z rakiem":

Justyna Suchecka: Publiczne poinformowanie o podwójnej mastektomii to
dobry pomysł?

Dariusz Godlewski: Angelina Jolie ma na koncie wiele ról i akcji
społecznych, ale ten komunikat może być społecznie najważniejszy.
Jolie codziennie koncentruje uwagę milionów ludzi na świecie. Jej
zachowania są analizowane nie tylko przez prasę plotkarską, dlatego ta
informacja ma olbrzymią wartość. Może doprowadzić do zmiany zachowań
osób, które kiedyś znajdą się w podobnej sytuacji. O ile z dystansem
odnoszę się do informacji z życia gwiazd, ta jest dla mnie niezwykła.

Dla wielu Polaków ten rodzaj profilaktyki może być zaskoczeniem?

- Dziś medycyna nie ma zbyt wiele do zaoferowania osobom, które mają
mutacje związane z dziedziczeniem raka. Mają do wyboru albo reżim
stałych kontroli, albo bardziej agresywną formę profilaktyki, czyli
właśnie amputację narządów, najczęściej piersi i jajników. Wydajemy
dziś pacjentkom takie zalecenie, ale ich reakcje są bardzo różne -
wiele z nich nie wyobraża sobie, że mogłyby podjąć taką decyzję, nie
będąc jeszcze chorymi. Jolie pokazuje, że można i da się z tym żyć.
Aktorka będzie normalnie funkcjonować, grać w filmach, a na starość
"rak" to będzie tylko jeden z fragmentów jej biografii.

Czy w Polsce często przeprowadza się takie badania genetyczne?

- Zbyt rzadko, choć to badania ogólnodostępne. Możliwe, że
rzeczywiście nie wszyscy o nich wiedzą, ale Jolie właśnie poszerzyła
krąg odbiorców tej informacji.

Może my po prostu w ogóle za mało mówimy o raku?

- Wciąż trzeba więcej i więcej. W naszej bazie Policzmysie.pl - po
niespełna czterech latach działania - zarejestrowanych jest już ok.
140 tys. osób, a za każdą z nich kryje się jakaś historia walki z
nowotworem. Do akcji włączają się postaci z pierwszych stron gazet. Bo
rak może spotkać każdego, w każdej rodzinie może być jakaś Angelina
Jolie.

W Polsce aż 15 proc. ludzi rezygnuje z leczenia, gdy dowiaduje się,
że ma nowotwór, dlatego im więcej mówi się o tych walkach wygranych,
również na starcie, tym lepiej. Może dzięki takim akcjom mniej osób
będzie się poddawać. Walczyć - to przy tej chorobie bardzo ważne.

35. Data: 2013-05-15 14:07:10

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 09:45, m...@g...com wrote:
> [...]
powod by je przykładnie obcinać. W drugiej kolejności kobiety będą oczekiwaly ze ich
partnerzy zaczna sobie odcinac to co ich odroznia od kobiet...

do rozwodu... ;P Ten to nawet drugie imie ma odpowiednie dla zobrazowania wlasna
osoba genderideology... ;P

> jeszcze wspomnisz moje słowa gdy baby
> zabiorą się w swoim czasie i za ciebie,
> na wzor pewnej sceny z seksmisji... ;P

Ta wiejski kretyn, co mu proboszcz za mocno zboczonego fiuta przez
uszy w mózg wbił. I teraz zwykła profilaktyka raka co robi Angelina
wywołuje lanie z gęby spermy proboszcza i jaka normalna kobieta
przygłupa ma normalnie traktować.?

36. Data: 2013-05-15 14:07:24

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> ghost, czy my się może znamy? :)

No, masz.

37. Data: 2013-05-15 14:15:58

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-15 14:07, Ghost pisze:

> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> No, masz.

ale wiesz, z hanysowa ? :)

--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

38. Data: 2013-05-15 14:26:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale wiesz, z hanysowa ? :)

no ja nadaje z hanysowa

39. Data: 2013-05-15 14:37:55

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-15 13:37, outside pisze:

> Tu wychodzi dewocja części przygłupów, tak ciało jest w PL tabu. A
> normalnie, to kobiety boją się profilaktyki tak jak wogóle ludzie boją
> się dentysty, a ona do tej profilaktyki zachęca.

Tabu, nie tabu, ale sam widzisz jakie jest podejście Polaków do kalek.
Do tych co próbują coś zrobić wbrew ich woli. Masz za przykład panią
Anię Grodzką.

40. Data: 2013-05-15 14:38:17

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-15 13:07, Ghost pisze:

> Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> degustibus

O nie, to by było nieuczciwe gdybym napisał że nie widzę różnicy między
jej małpowaniem a np. pracą aktorów teatralnych.

> I nie przemknelo Ci przez ta pusta glowe, ze jesli ocalila choc jedno
> zycie swoim wystapieniem, to wszystko co tu piszesz jeno szatanskimi
> wersetami nazwac mozna.

Podtrzymuje, to co powiedziała jest nadzwyczaj głupie i szkodliwe
społecznie. Niektórzy ludzie naprawdę mogą się zacząć okaleczać ze
strachu przed potencjalnym rakiem.

Wegierska przestroga dla podlizywaczy
Zintensyfilowanie inf na priva
Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.
Wtopy Bronia.