Re: Artykuł na stronie

From: "Janusz Żurek" <j...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Artykuł na stronie
Date: Sun, 13 Jan 2002 00:25:05 -0000

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1qdn8$2bg$...@n...onet.pl...

> Skoncentruj się na temacie i mi odpowiedz bez odpływania
> w mgliste dygresje gierkowsko-terrorystyczne...

OK! Przepraszam! To było niestety trochę celowo złośliwe. Po prostu chciałem
Ci trochę dogryźć za poprzednie dyskusje, w których tonem amerykańskiej
wyższości (tak to odbierałem) pouczałeś mnie i innych w Polsce jak
powinniśmy postępować u nas w kraju.
Co do przeznaczenia pieniędzy przez dr Kwaśniewskiego (gdyby je miał) to
należałoby spytać jego samego. Według mnie najlepiej decyzję w sprawie
pieniędzy pozostawić ludziom i nie powierzać jej, ani urzędnikom, ani tym
bardziej dr Kwaśniewskiemu. Pieniędzy po prostu najlepiej ludziom nie
zabierać - w Polsce całkowite opodatkowanie wynosi ponad 80% wypracowanego
dochodu obywatela, w USA około 38 %.
A jeśli chodzi o krzywdę i poniżenie to kardynał Sodano powiedział: "...nie
może być tak, że od jednych narodów wymaga się wszystkiego, a od innych
niczego.."
Proponuję pojednanie.
Janusz