Re: BB -- czyli buty z Baty

From: MS <g...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: BB -- czyli buty z Baty
Date: Sun, 12 Feb 2012 08:45:42 +0100

Robienie tandety to dziś standard nie tylko w branży obuwniczej. Bo to
się zwyczajnie opłaca producentom. Zasada jest prosta: im szybciej coś
się zużyje, tym szybciej przyjdzie klient kupić nowe. Chcieliśmy
kapitalizmu to go mamy. Klyjenci mają nieustannie kupować, kupować i
kupować. Najbrutalniej widać to w branży medycznej. Dobry klient to
taki, ktory jak najczęściej przychodzi po leki. Pacjent musi być tak
leczony aby cały czas musiał kupować leki. To złoty biznes.
___