Re: BB -- czyli buty z Baty

From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: BB -- czyli buty z Baty
Date: Sun, 12 Feb 2012 19:08:24 +0100

"JK" jh8b88$opq$...@u...news.interia.pl

> I ten skurwysyn przełożył ci pistolet do głowy i powiedział
> "Noo... Leszku! Kupuj mi tu zaraz buty Bata bo jak nie..."

Tu widać kolejny problem -- ja opisuję rzeczywistość, Ty zaś
bredzisz/fantazjujesz/filozofujesz. Wiesz, co jest złego w Twoim
filozofowaniu? To, że dzięki Tobie inni ludzie też odrywają się
od rzeczywistości, która ich przerasta? Tak -- w pewnym sensie tak.

Złe jest to, że teraz niejeden myśli (czy choćby podejrzewa), iż ten
skurwiel, jakim jest szef tej sieci Bata musi kupować gówno, bo ktoś
mu przykłada pistolet do głowy.... A ja jestem pewny tego, że nikt
mu nie kazał kupować (i sprzedawać później) tego gówna. Handluje
tym, bo (jak sam go określiłeś) jest łajzą!!!

Ja, co opisałem, potrafię wybrać także buty niemal niezniszczalne,
choć drogie :) Nawet po pęknięciu skóry, są lepsze od nowych butów
z Baty. Potrafię też (co także opisałem) wybrać dobre buty tanie,
czy nawet bardzo tanie. Te jesienne kosztowały jesienią niecałe
40 złotych.

Bardzo szybko nauczyłem się, że dobre buty (choć nieco droższe
niż gówniane coś z Baty) to buty Reeboka a dobra sieć handlująca
dobrymi (i zarazem tanimi) butami to Ray. :)

http://www.galeriamrowka.pl/lokal-28
http://www.galeria-wisla.pl/site/szczegoly_katalog.p
hp?id=64

I Bata jest w galeriach, i Ray tam jest. W obu sieciach kupiłem
po 3 pary butów -- te z Baty okazały się gównianymi, zaś te
z Rayu okazały się dobrymi. Oczywiście kolejne moje buty będą
butami z Rayu lub butami Reeboka.

> LOL

> Rzeczywiście twoje grafomańskie wypociny mnie przerastają.

Nie przejmuj się. Być może jakiś Chińczyk zatrudni cię do wiązania sznurowadeł. :)
Chińczycy w Polsce zatrudniają Polaków do różnych czynności prostych.

> Właściwie w jakim celu ty je tworzysz, żeby się na newsach wypłakać?

Celem jest pocieszenie tych, którzy też kupili gówno w firmie o nazwie
Bata? Pocieszenie i ostrzeżenie przed tym gównem. Do tego stworzono
grupy dyskusyjne, aby wymieniać się spostrzeżeniami.

Co do płakania -- wypłakują się mi te osoby, które nie potrafią konkurować
z Chińczykami. Właśnie sprzedawcy butów. Mówią mi, że Chińczycy wypierają
Polaków, oferują ceny bardzo niskie a jakość wysoką.

Najwyraźniej jakaś sprawiedliwość Boska jest.

IMO łatwo oferować wyższą jakość niż jakość gówna z Baty.

> To ty o tym nie wiedziałeś? Wczoraj się urodziłeś?

Urodziłem się dość dawno. Ale dziękuję za Twój szacunek i podziw.
Chciałbym być tak cudownym dzieckiem, które nauczyło się pisania w jeden dzień. :)
Niestety mnie zajęło to znacznie więcej czasu! Ze wstydem przyznam, że
uczyłem się pisania i czytania całymi, długimi latami...

> Nawiasem mówiąc to jakim łajzą trzeba być, żeby nie potrafić wybrać porządnych
butów?

No nie? -- zwykła łajza!!! Handluje tym czymś i nie potrafi wybrać
porządnych dostawców. Po prostu łajza!! Ja po tych 3 parach pseudobutów
już wiem, że Bata to skurwysyńska firma. I zamierzam raz zarazem ostrzegać
innych ludzi przed tym gównem.

Tak, jak ja widzę, że Bata jest zła firmą, tak samo sprzedawcy
widzą, że handlują gównem, a jednak kupują to gówno i sprzedają je ludziom.

łajza ż a. m odm. jak ż IV, CMs. ~zie; lm MB. ~zy, D. łajz (także DB. ~zów - tylko
o mężczyznach)

posp. <włóczęga, włóczykij; niezdara>

z niem.

Dobrze, że mam w Tobie sojusznika, który potrafi prostymi słowami
(zrozumiałymi dla motłochu, którego jesteś przedstawicielem)
przybliżyć problem łajdakom...

Ja znam jakiś język (ten z postu inicjującego ten wątek) Ty zaś
znasz język motłochowaty. Razem dotrzemy do większej liczby ludzi,
do szerszego grona potencjalnych klientów Baty.

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'