RE: Beaujolais nouveau

1. Data: 2002-11-23 10:42:24

Temat: RE: Beaujolais nouveau
Od: "W. Stempniewicz" <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Odradzam. Caly ten cyrk o Beaujolais, to tylko dobrze zorganizowana
promocja, masywnie popierana finansowo (nota bene, niezgodnie z zasadami
Unii Europejskiej, ale o te to Francuzi sie nie troszcza...) przez
Republique Francaise - jak sprobuje sie samego wina - co poniektore VDCE sa
lepsze od tych sikow...
Wojtek

1. Data: 2002-11-23 20:26:33

Od: "Kasia L." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak sprobuje sie samego wina - co poniektore VDCE sa
> lepsze od tych sikow...
> Wojtek

Na pewno!:)) i na pewno sa i gorsze ale nie o to chyba w tym wszystkim
chodzi. Mnie sie to "swieto wina" podoba jako okazja do spotkania z
przyjaciolmi i milego spedzenia czasu. Czy mozesz rozszyfrowac skrot VDCE?
Znam AC i VDQS .

Pozdrawiam-
Kasia L.

1. Data: 2002-11-24 01:10:13

Od: "Adam" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "W. Stempniewicz" <w...@t...de> napisal w wiadomosci
> [...]
> Unii Europejskiej, ale o te to Francuzi sie nie troszcza...) przez
> Republique Francaise - jak sprobuje sie samego wina - co poniektore VDCE

To wie kazdy "milosnik francuskich win" :-)
ale dobrze sie nadaja do mycia toalet ze wzgledu na zawartosc naturalnych
kwasów. :D:D:D:D

Na francuskiej prowincji nikt tego nie bierze do ust.

A Wlosi pekaja ze smiechu na sw. Hubertusa ...
A.

GOLONKA PO BAWARSKU (w piwie) - proszę o przepis
Reklama w radio
Ciasta mojej mamy:-)
przepraszam, ale...
[pilne] przepis na sok z żurawiny