Re: Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki

Data: 2000-08-31 10:17:46
Temat: Re: Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki
Od: "piotrg" <p...@s...fn.pl>

"Agnieszka" <A...@p...pl> wrote in message
news:8ol948$3ko$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik piotrg <p...@s...fn.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:8ol7fl$kla$...@a...webcorp.com.pl...

> Zdajesz się zapominać, ze nie wszyscy w Polsce wyznaja jakas religie. Sa
> rowniez ateisci, agnostycy, indeferentycy...
>
> A poza tym to moze by ktos udzielil jakiejs porady potrzebujacym, bo jak
na
> razie wszystkie wypowiedzi (lacznie z moja) sa jakby z boku. Pozdrawiam -
A.

> Doceniam twoje intencje ale tak jak pisałem ,potrzymuje swoje słowa bo nie
zależnie od tego wiadomo że każdy ma swoje przekonania, dlatego napisałem w
cudzysłowie "góry" żeby każdy mógł znalesc swoje odniesienie dla tego
problemu nie zależnie od wyznawiania wiary bo jakos nie spotkałem się z
krytyką życia w tych wiarach.Chyba że się myle.Acha mozesz mi coś powiedzieć
o religii "indenferycy"-jakoś mam mało informacji na ten temat to jakaś
nowa grupa wyznaniowa?

pozdrawiam i czekam na odpowiedz Piter24

--
Nie klikaj! Możesz dostawać SMS-y! http://rubikon.pl/rubikon/oferta/