Bielenie drzew

11. Data: 2007-11-29 23:03:29

Temat: Re: Bielenie drzew
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fine6j$t44$1@nemesis.news.tpi.pl ?
<n...@o...pl> napisał(a):

> Gołębi nawóz nie lepszy ?

Hejka. Zdecydowanie nie. Przecież świeżym krowiakiem można nawet zagrać
w piegi. :-)
Pozdrawiam rzadko Ja...cki

12. Data: 2007-11-30 06:31:50

Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko"

>>> Hejka. Można do wapna dodać częściowo świeżego krowiaka i

> Hejka. Zdecydowanie nie. Przecież świeżym krowiakiem można nawet zagrać
> w piegi. :-)

Gołębi za to mniej agresywny! Do rany przyłóż... i w ogóle pokojowo
nastawiony ;-)

Zdroofka Johnny

13. Data: 2007-11-30 08:44:11

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta pisze:
A dlaczego mi nie chcecie pomóc? Nieładnie kpić z kogoś! Działke
> mam od trzech miesięcy i dotad nigdy z tymi problemami się nie stykałam.
> Trudno! Trzymajcie swoją wiedzę dla siebie!

Po pierwsze, bieli się w styczniu-lutym. Zabieg ten nie ma żadnych
wartości odżywczych, nie niszczy szkodników, może tylko zapobiec pękaniu
drzew pod wpływem na przemian mrozu i ostrych (pod odpowiednim w
styczniu kątem) promieni słonecznych. Tak więc malowanie teraz nic
nikomu nie daje. Jak pisałem - owady i larwy mają to w nosie, bo ich nie
ma teraz na korze, poza tym ta farba przecież nie jest żrąca! A słońce
nie operuje tak, by odbijanie było potrzebne.
Zabieg czysto estetyczny, ale co tam, jak masz działkę od trzech
miesięcy to się jeszcze nie narobiłaś, moce są to można malować!
Powodzenia na wiosnę!
--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

14. Data: 2007-11-30 09:36:42

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Ostaszewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kątem) promieni słonecznych. Tak więc malowanie teraz nic nikomu nie daje.

Bardzo dziękuję. W wielkiej desperacji wczoraj w "Obi" kupiłam białą
włókninę i mam zamiar poowijać drzewka tą włókniną zamiast malować. A tak
się gorączkuję, ponieważ widziałam, że na innych działkach ludzie już drzewa
malowali. Myślałam, ze trzeba teraz, poza tym, kiedy będzie mróz i śnieg,
nie będzie mi się chciało tam jechać..

15. Data: 2007-11-30 13:26:43

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta pisze:

> [...]
> już drzewa malowali. Myślałam, ze trzeba teraz, poza tym, kiedy będzie
> mróz i śnieg, nie będzie mi się chciało tam jechać..

Ale po co ta włóknina? PRzed zającami? Dla ozdoby? Nie świruj. SPokojnie
się przygotuj do wiosny. Poczytaj, pożycz jakieś poradniki, powybieraj
gatunki, jakie hccesz sobie zafundować, rozważ kompostnik, altankę i tak
dalej...
Drzewek nie owijąłem nigdy. WŁśknina przed mrozem i tak ich nie ochroni,
a jak będzie ciepła warstewka, to kto wie, czy właśnie myszy i inne żuki
sobie tego schornienia nie wybiorą.
No i... nie wszystko, co ludzie robią jest mądre... Spokojnie.
Masz grupę!

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

16. Data: 2007-11-30 18:41:46

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Ostaszewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
(...)
> Po pierwsze, bieli się w styczniu-lutym. (...)

A po drugie pnie drzew bieli się w grudniu

Pozdrawiam Krycha

17. Data: 2007-11-30 19:50:47

Od: "Moon" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Krycha wrote:
> Użytkownik "Jacek Ostaszewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> (...)
>
> A po drugie pnie drzew bieli się w grudniu

jak byłem w Rosji to widziałem, że bielą nawet słupy energetyczne!
te z betonu też:))))
w marcu!

moon

--
'Wiadomośc ta, była bezpośrednią odpowiedzią na zamieszczoną przeze
mnie inną wiadomość, zatem osobą, której jej autor przypisał bycie

18. Data: 2007-11-30 21:08:41

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon pisze:

> jak byłem w Rosji to widziałem, że bielą nawet słupy energetyczne!
> te z betonu też:))))
> w marcu!

Hehe :)
W mojej okolicy kiedyś panowała moda na bielone kamienie.

Pozdrawiam
Kaśka

19. Data: 2007-11-30 22:10:42

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> W mojej okolicy kiedyś panowała moda na bielone kamienie.

A w Ameryce panuje moda na bielone zęby :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

20. Data: 2007-11-30 23:24:53

Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" nie wie, że Polak potrafi?;

> A w Ameryce panuje moda na bielone zęby :-)

A u nas Panie, to całych ludzi potrafią wybielić ;-)

Zdroofka Johnny

czy wasze róże jeszcze mają kwiaty?
Zegar kwiatowy
Sosny
Re: WESZKA
Buuu... moje iglaczki!?! Ten paskudny śnieg.