Re: Bóle brzucha spowodowane stresem

Data: 2014-02-13 18:20:07
Temat: Re: Bóle brzucha spowodowane stresem
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> Nie pomoze. Pani Gronkiewicz powiedzilaa: "Jestem profesorem prawa i wiem
> ze w Polsce rzadza
> sady i trybunaly".

Profesorowie często są w błędzie, teoretycy oddzieleni od życia.
Jak wiem, że w Polsce jest władza siły, prawo puszczy a na terenie sądu
stszelają do ludzi, i wymuszają zeznania łamiąc ręce.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3b