Re: Boska Ikselka

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Boska Ikselka
Date: Tue, 9 Sep 2008 13:15:37 -0700 (PDT)
<ga5c6n$2mc$1@news.onet.pl> <ga5cfi$p6s$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<ga5g3g$flb$1@news.onet.pl> <ga5gce$h2c$1@news.onet.pl>
<ga5gtm$ihl$2@news.onet.pl> <ga5hb4$kgq$1@news.onet.pl>
<ga5htm$m7d$1@news.onet.pl>
<7...@c...googlegroups.com>
<6...@7...googlegroups.com>
<f...@w...googlegroups.com>
<d...@d...googlegroups.com>
<2...@e...googlegroups.com>
<6...@m...googlegroups.com>

Hanka-ta mafia,bandyci,to getto-takie metafory dotyczace zycia
spolecznego w polsce.Chcialem jedynie za ich pomoca uzmyslowic jak
ciezko w tym kraju byc soba i realizowac cele.Ta perspektywa ze na
obcej ziemi gdzie powinno byc trudnie.Polacy przyczyniaja sie wielkich
osiagniec,przy porównaniu z polska gdzie powinno byc latwiej,nasi
kochani bracia z kochanego getta,tak sie zalatwiaja na wzajem.Iz
poprostu mamy pustynie.Nikt nie wie gdzie ta polska,bo tu nic nie
rosnie.Dokladnie to widac po naszych gwiazdach jakie karlowate.I jakie
mega gwiazdy sa na zachodzie.A sa tam takie duze,bo jak ktos wyraza
siebie to rosnie i o wiele wiecej wnosi w spoleczenstwo.Tutaj
karlowate takie jakies te gwiastki,bo szalec zabardzo nie wolno bo to
gorszy maluczkich i trzeba sie szanownie,odpowiednio. Bo jak cos
grzesznym w narodek uderzysz.To powiedza palma mu do glowy uderzyla,on
juz nie jest nasz,wiec im nie uderza a tym samym,nic sensownego nie
towrzy.I konflikty nie sa z nudów,czy z dobrobytu tylko ze jak ja nic
nie moge to...