Boska Ikselka

161. Data: 2008-09-08 16:55:22

Temat: Re: Boska Ikselka
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Relpp-mówienie o wadach chlopów nie jest niedozwolone.Komplex polega
na nie mówieniu o nich-znowu przenosisz.Przeczytaj Gombrowicza.Chlopi
niestety z powodu analfabetyzmu i struktury zycia, co raz czesciej sa
przywozeni na zaklady psychiatryczne.I wlasnie tak sie zachowuja
np.dlaczego widelec to widelec,on wie lepiej do czego sluzy.I
niesamowita agresja,najczesciej psychopaci.

162. Data: 2008-09-08 17:03:32

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.09.2008 Ikselka <i...@g...pl> napisał/a:

> [...]
> tłumem lekarzy-stażystów) ginekologiczne badanie przez lekarza, a mnie
> nawet do głowy nie przyszło, aby powiedzieć wszystkim "won, bo teraz będę
> badana" - wiesz, to że mi do głowy nawet nie przyszło, to było upodlenie,
> bo nawet nie wpadłam na to, że przecież jestem jestem wolna i mam swoją
> intymność... dziś niemal płaczę, kiedy o tym myślę, że gdyby to miało
> spotakć moje córki, z których jedna ma 26, a druga 19 lat.
> Dzis coś takieo jest nie do pomyślenia! dzięki Bogu. Bobym chyba zabiła
> ludzi, którzy by je do czegokolwiek podobnego zmuszali.

Masz rację, za młody byłem. Nie mam żadnych wspomnień związanych z takim
rodzajem upodlenia.

> Prawdziwą Polskę mamy teraz i bardzo ją kocham. Dziwię się każdemu, kto na
> nią pluje.
> Słyszałeś kiedy od kogoś takie słowa? To dopiero ze mnie wariatka, nie?

Gdzietam, to brzmi znacznie rozsądniej niż ciągłe słuchanie o "typowych
polskich [...]", czy też o innych burakach. Ble, jak można tak w ogóle
myśleć. Trzeba być w przeszłości tak mocno upodlonym żeby już z tym
zostać na stałe?

(Wiem, wiem. Ale nie mogę się powstrzymać. ;) )
--
Relpp

163. Data: 2008-09-08 17:04:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Relp-to co ze mieszka na wsi.Ikselka nie jest burakiem,i nie mówie ze
ze wszystkimi jest cos nie tak.Dziwne jest to ze ty widzisz tak
klamliwie wszstko rózowo.

164. Data: 2008-09-08 17:18:27

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.09.2008 glob <r...@g...com> napisał/a:

> [...]
> na nie mówieniu o nich-znowu przenosisz.Przeczytaj Gombrowicza.Chlopi
> niestety z powodu analfabetyzmu i struktury zycia, co raz czesciej sa

Nie znam statystyk ale mam wrażenie że zatrzymałeś się w średniowieczu.
Jedyne co sprawia że nie jestem pewien to te zakłady psychiatryczne.

Wiesz ile jestem w stanie wymienić ludzi z wyższym wykształceniem
czy też aktualnie je zdobywających mieszkających na wsi? Żeby było
szybko tylko najbliższa rodzina (wójki, ciocie i ich dzieci). Wychodzi
mi pięć na siedem osób całości w czym jedna osoba jest w wieku
gimnazjalnym a druga wzięła się do pracy przed studiami.

Znamy jakąś inną Polskę?

> I wlasnie tak sie zachowuja
> np.dlaczego widelec to widelec,on wie lepiej do czego sluzy.I
> niesamowita agresja,najczesciej psychopaci.

I że w mieście tego nie ma?
--
Relpp

165. Data: 2008-09-08 17:21:52

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.09.2008 glob <r...@g...com> napisał/a:

> Relp-to co ze mieszka na wsi.Ikselka nie jest burakiem,i nie mówie ze
> ze wszystkimi jest cos nie tak.

To przestań tutaj wyjeżdżać z tym że jeżeli ktoś z Polski to cośtam, a
jeżeli ze wsi to jeszcze coś tam. Ogólnie jak pisałem, ogarnij się.

> Dziwne jest to ze ty widzisz tak
> klamliwie wszstko rózowo.

Może miałem to szczęście tak różnow trafić? Od dziecka mi powtarzają że
mam szczęście.
--
Relpp

166. Data: 2008-09-08 17:21:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Czekaj, sprawdzę: rzyga rzyga rzygać rzygać rzygać rzyganie - żyganie
> żygać... Tak, masz rację!
> Pewnie mi się lepiej rzyga/żyga przez ż z kropką. ;)

Sorry za taki wtręcik, ale skąd Ci się wzięło to "żyganie"? Pytam, bo
niedawno się też z tym spotkałam u jednego bardzo wykształconego
człowieka, po którym normalnie nie spodziewałabym się błędów
ortograficznych. Coś musi być na rzeczy... Jakaś dawna ortografia? Serio
pytam.

Ewa

167. Data: 2008-09-08 17:27:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

om(atko!) ;) pisze:

> A tak a'propos - od miesięcy podmiot tej dyskusji kojarzy mi się ze
> Steczkowską :)
> Czy komuś jeszcze?

???

Ewa

168. Data: 2008-09-08 17:28:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Relpp-przeczytaj tego gombrowicza to pogadamy o komplexach.Jak sie
mówi o wadach chlopów,to jest brak komplexów,jak sie rózowo widzi
chlopów-to sobie dospiewaj.Chlop powiedzmy od wszstkich wie lepiej do
czego sluzy widelec.Ale czemu na nim wode gotuje? to jest typowe ze on
wie lepiej do czego sluzy widelec i najczesciej psychopaci.Nie mówie o
wszystkich.

169. Data: 2008-09-08 17:34:44

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisal w wiadomosci

> Bo sie tym niektórzy brzydza?
>
> Zrozum: brzydzic sie, brzydzenie sie, obrzydzenie, czuc wstret...
>
> Cos jak psia kupa.
> Czujesz to? ;)
>
> O-BRZYD-LIST-WO.
> Kumasz?
>
> WSTRE-CIOR-STWO.
> Kojarzysz?

> Porzygac sie mozna od tego.
> PO-RZY-GAC.
> Rozumiesz?
>
> Nie???
> To zrozum! :)

No nareszcie dotarlo. Tyle wynoszenia gnoju obszczymurku, zebys zauwazyl, ze
kupa smierdzi. Teraz jeszcze pozostaje edukacja. Bo to, czym bekasz i co po
sobie tu zostawiasz, to kupa wlasnie i smierdzi obrzydliwie. zatem dosyc juz
tego gnoju. Teraz umysl Ci sie na tyle rozwin al, ze do latryn... wynosic i
wypalac. Czyste maja juz byc na jutro. Zatem do roboty... glupolu. Do roboty
:o)
Widzisz... ciezka praca jednak przynosi owoce...

Pzdr
Pawel

170. Data: 2008-09-08 17:35:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Relpp-miastowi tez maja wady i problemy.Ja tez mieszkam na wsi,z
miasta sie sprowadzilem.opaci.

> I ?e w mie?cie tego nie ma?
> --
> Relpp

paradygmat i projekcje
wolność umysłu
Do XL
OGLOSZENIE
już wkrótce będziemy pluć na leo beenahakkera