Re: Bulimia

Data: 2003-01-21 16:34:05
Temat: Re: Bulimia
Od: "Obcy" <s...@m...icpnet.pl (zabezpiecznie)>

Użytkownik "Agatka" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
news:avi64p$3v4$1@news.onet.pl...

> Tak naprawdę to o tym czy dziewczyna jest ładna czy nie świadczy nie jej
> waga (a przynajmniej nie w dużym stopniu) ale 150 innych rzeczy.

O urodzie kobiet swiadczą przede wszystki kobiece zaokrąglone kształty.
Kształty te biora się z naturalnie odkładającej się tkanki tłuszczowej pod
wpływem kobiecych hormonów.
Chudośc jest aseksualna i nieapetyczna, mnie aż mdli, robi mi się zimno i
sciska w zołądku gdy widzę bardzo chudą dziewczynę lub kobietę. Brr... coś
okropnego! Nie poszedłbym do łóżka ze szkieletem!
Dziewczyny - odchudzając się w drastyczny sposób robicie z siebie brzydule
nad brzydulami!!
O wiele piekniejsze są dziewczyny i kobiety z lekką nadwagą niż z niedowagą,
przynajmniej jest co kochać :)

Obcy