Re: Chamstwo i prostactwo

Data: 2019-06-16 20:54:25
Temat: Re: Chamstwo i prostactwo
Od: Ilona <i...@u...net>

On 2019-06-16 10:50, Silvio Balconetti wrote:

> A co na temat, tzn. chamstwa i prostactwa? Bo w cytacie i nastepnych
> postach nie bylo nic o moim sasiedzie (nb. Austriaku), dysonansie
> poznawczym, psychoanalizie lub grupach odniesienia (moze by i pasowaly
> do tematu?).

To wbrew pozorom bardzo proste jest.
Ten niepokój i napięcie nerwowe, zwiazane z doznawaniem przewlekłego
dysonsnsu poznawczego, własnie, może być racjonalizowane przez ofiare,
jako objaw chamstwa i prostactwa otaczającego Świata.

//widzisz 'kwadrat' a pod nim podpis: 'kolo'.
https://img1.demotywatoryfb.pl//uploads/201708/15027
00064_f6evvg_600.jpg