Chętne dziewczyny...?

181. Data: 2017-05-19 13:34:24

Temat: Re: Chętne dziewczyny...?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> A filmik możesz podesłać. Wystaw gdzieś w sieci do pobrania

A juści.

182. Data: 2017-05-19 13:42:25

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości

> https://www.youtube.com/watch?v=3CPHRT1XgX8
>
> Wyciągnij wnioski.

> Inni wiedzą. Nie wszyscy są kretynami.

> Bredzisz dokładnie tak samo jak ta fanatyczka religijna z filmu powyżej.
> Wasze umysły odrzucają fakty.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.

Pokazujesz Dawkinsa z kobietą, której udziela wywiadu. I twierdzisz, że ja
mówię tak, jak ona. Nie potrafisz w sposób konkretny, zgodny z regułami
dyskusji bronić stawianych przez siebie tez. Traktujesz je jak dogmaty- i
wymagasz takiego traktowania od innych. Postaraj się, Kviat. Nawet na proste
pytania typu: żona, dzieci- nie potrafisz odpowiedzieć. Co z tobą?

--
Chiron

183. Data: 2017-05-19 14:48:19

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-19 o 13:42, Chiron pisze:

> Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości

> Pokazujesz Dawkinsa z kobietą, której udziela wywiadu. I twierdzisz, że
> ja mówię tak, jak ona.

I czego nie zrozumiałeś?

> Nie potrafisz w sposób konkretny, zgodny z
> regułami dyskusji bronić stawianych przez siebie tez. Traktujesz je jak
> dogmaty- i wymagasz takiego traktowania od innych.

Jesteś śmieszny :):) Religiant zarzuca mi dogmatyzm... no koniec świata :):)

> Postaraj się, Kviat.
> Nawet na proste pytania typu: żona, dzieci- nie potrafisz odpowiedzieć.
> Co z tobą?

Sięgnąłeś właśnie do poziomu pedofila Leo, on też tego nie może
zrozumieć, że normalni ludzie nie dzielą się publicznie takimi
informacjami z psycholami na grupach dyskusyjnych.

Ja pierdolę :) Dorośli ludzie z umysłami dzieci... naprawdę takie rzeczy
trzeba tłumaczyć?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

184. Data: 2017-05-19 14:50:09

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Dla rozrywki.
> http://weeklyworldnews.com/

A nie sądzisz, że po kilku tygodniach coś Ci się może przypomnieć
i palniesz jakimś takim niusem w towarzystwie bo już zapomnisz
gdzie te bzdury czytałeś i będzie wstyd? Świat "fake news" zleje Ci
się w pamięci ze światem "real news" i będzie niezła masakra.

185. Data: 2017-05-19 14:52:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" <null> wrote in message

> To tak, jakbym miał opowiedzieć ślepemu o kolorach.

Brawo. :-)

186. Data: 2017-05-19 17:12:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:
> Jesteś śmieszny :):) Religiant zarzuca mi dogmatyzm... no koniec świata :):)

A niby czemu akurat "religiant" nie może?Zanim ci się skończy świat,
zapoznaj się z określeniem dogmatu i dogmatyzmu, żebyś tam, gdzie się
znajdziesz, nie spalił się... ze wstydu:
http://sjp.pl/dogmat
http://sjp.pwn.pl/szukaj/Dogmatyzm.html

187. Data: 2017-05-19 17:18:28

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> psycholami na grupach dyskusyjnych.
>
> Ja pierdolę :) Dorośli ludzie z umysłami dzieci... naprawdę takie rzeczy

No cóz- nie dam rady z tobą rozmawiać, więc wyciąłem to, do czego odnieść
się nie sposób. Właściwie to chcę ci tylko powiedzieć, że za wyjątkiem
ciebie i Pszemola- nikt nie jest tu normalny. No bo jakoś nie mieli
problemu z tym, żeby podzielić się informacjami o swojej rodzinie (lub jej
braku). No i skoro- jak piszesz- dzielili się z psycholami- wychodzi na to,
że to wy dwaj tylko jesteście tu normalni. No ale w takim razie po co
zadajecie się z psycholami? A może to jest tak, że normalny człowiek nie ma
problemu z napisaniem (powiedzeniem) publicznie, że ma żonę, dzieci (czy ich
nie ma)- no bo dlaczego nie? Ty wchodzisz tu z każdym w zwarcie- zamiast
argumentów obrzucasz rozmówców inwektywami, dosłownie każdemu niedwuznacznie
sugerujesz, że jest (twoje słowa) psycholem- to może nie z wszystkimi jest
coś nie tak, tylko z tobą? No ale z drugiej strony- musiałbyś włączyć
krytycyzm, żeby to chociaż do ciebie jakoś nawet częściowo- dotarło. Jednak
w mojej opinii- po tym, co tu pokazujesz- krytycyzm wobec siemie samego jest
ci zupełnie obcy. Czego to dowodzi?
--
Chiron

188. Data: 2017-05-19 17:39:34

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-19 o 17:12, Ikselka pisze:

> A niby czemu akurat "religiant" nie może?

A gdzie ja napisałem, że nie może?
Zwykłe urojenie czy znowu chcesz podyskutować sama ze sobą?

No i sobie podyskutowałaś :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

189. Data: 2017-05-19 18:47:22

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-19 o 17:18, Chiron pisze:

> [...]
> wyjątkiem ciebie i Pszemola- nikt nie jest tu normalny. No bo jakoś nie
> mieli problemu z tym, żeby podzielić się informacjami o swojej rodzinie

To, że nie szanują swojej prywatności to jedno i jest to zwykła głupota.
A drugie, że brak szacunku do prywatności swojej rodziny to zwykłe buractwo.
Dla mnie, to ty możesz nawet zdjęcia swoich dzieci wystawić, to twój
problem i Leo pewnie się ucieszy. Na szczęście coraz więcej dzieciaków
jest na tyle świadomych (w przeciwieństwie do niektórych dorosłych), że
potrafią do sądu złożyć pozew przeciwko swoim bezmyślnym rodzicom z
żądaniem usunięcia takich zdjęć i informacji na ich temat.

> No i skoro- jak piszesz- dzielili się z psycholami-
> wychodzi na to, że to wy dwaj tylko jesteście tu normalni.

Przykro mi, że prawda wyszła na jaw w taki niespodziewany sposób.

> No ale w
> takim razie po co zadajecie się z psycholami?

Kto ci powiedział, że ja się z psycholami zadaję?

> A może to jest tak, że
> normalny człowiek nie ma problemu z napisaniem (powiedzeniem)
> publicznie, że ma żonę, dzieci (czy ich nie ma)

Nie. Tak nie jest.

>- no bo dlaczego nie?

Wyjaśnię ci, dlaczego część ludzi pyta "dlaczego by nie?"
Ponieważ żyje sporo osób, które wychowały się w świecie bez komputerów i
nie do końca ogarniają z czym mają do czynienia. Taka newsowa grupa
dyskusyjna, na której udziela się kilka osób "na krzyż" budzi u nich
złudne poczucie bezpieczeństwa jak na imieninach u cioci. Pochwalą się,
ze wędkują i że złapali taaaaką rybę, a potem są zdziwieni agresywnością
i zalewem śmieci reklamowych, wyskakujących okienek w przeglądarce z
"najlepszym" kołowrotkiem i pierdyliardem spamu z ofertami zakupu
haczyków na skrzynkę e-mail. Pół biedy, gdy chodzi o wędkowanie i
kołowrotki i jakąś zapomnianą przez cywilizację grupę dyskusyjną... bo
to tylko przykład był.
A inna część pyta, bo to wina słabego sytemu edukacji. Wolą lekcje
religii, a wiedza na temat internetu kończy się na umiejętności obsługi
przycisku ON/OFF w tablecie.

Resztę sobie dopowiedz, albo zapytaj pedofila Leo, może on będzie w
stanie ci lepiej wytłumaczyć dlaczego należy chronić swoją prywatność w
internecie. Jego córka na pewno też ma sporo do powiedzenia na ten temat.

> Ty
> wchodzisz tu z każdym w zwarcie-

Konfabulujesz. Ty i te kilka osób to nie każdy.

> zamiast argumentów

Nie rozśmieszaj mnie :)
Faszystom i pedofilom nie przeszkadzają zapisy w KK...
Dlaczego rasizm jest zły, to ja mogę jakiemuś dziecku tłumaczyć.

> obrzucasz rozmówców
> inwektywami, dosłownie każdemu

Konfabulujesz. Nie każdemu.

> niedwuznacznie sugerujesz, że jest (twoje
> słowa) psycholem-

Konfabulujesz. Nic nie sugeruję. Nazywam rzeczy po imieniu.
Mam głaskać po głowie rasistę, pedofila, fanatyka religijnego czy
nieuka, który pierdoli bajki o chemtrailsach, płaskiej Ziemi czy o
kościach dinozaurów podrzuconych przez siły nieczyste?
Oczekujesz, że będę dyskutował z rasistą i ksenofobem o prawach
człowieka? Przecież takie indywiduum nie ma o tym bladego pojęcia.

> to może nie z wszystkimi

Konfabulujesz. Nie ze wszystkimi.
(Masz ochotę jeszcze raz użyć takiego uogólniającego kwantyfikatora?)

> jest coś nie tak, tylko z
> tobą?

Oczywiście. Z rasistami, faszystami i pedofilami wszystko OK, tylko ze
mną jest coś nie tak...
Dobrze się czujesz?

> No ale z drugiej strony- musiałbyś włączyć krytycyzm, żeby to
> chociaż do ciebie jakoś nawet częściowo- dotarło.

Ktoś, kto wierzy w chemtrailse i równocześnie używa słowa "krytycyzm"
jest zwyczajnie śmieszny.

> Jednak w mojej opinii-
> po tym, co tu pokazujesz- krytycyzm wobec siemie samego jest ci zupełnie
> obcy. Czego to dowodzi?

Dowodzi tego, że kompletnie nie rozumiesz co się do ciebie pisze.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

190. Data: 2017-05-19 20:08:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> [...]
> "najlepszym" kołowrotkiem i pierdyliardem spamu z ofertami zakupu
> haczyków na skrzynkę e-mail. Pół biedy, gdy chodzi o wędkowanie

...ale już gorzej, gdy chodzi o coś z-GOŁA innego, a taki debil nawet nie
wie, jak działają reklamy wujcia Gugla i jeszcze pcha się ze swym
debilizmem do tłita czy innego facebuka, nie?

https://www.wykop.pl/link/3330415/wtopa-lisa-nie-wie
-jak-dzialaja-reklamy-google/

LOL
LOL
LOL

Wojny ni ma, bez paniki proszę - Korea Północna LIVE
Zagrożenia duchowe
Prawicowy model rodziny.
Leoś jedź do Chin ;)))
coś dla leni