Re: Chironowi polecam... //długie

Data: 2009-12-17 16:47:00
Temat: Re: Chironowi polecam... //długie
Od: "michal" <6...@g...pl>

Chiron wrote:

> Cały czas tłumaczę tu własciwie jedną sprawę- spróbuję raz jeszcze:
> możesz wymienić sporo fajnych spraw, które masz dzięki technologii.
> treneR napisał o telefonach do żony. Są ludzie, którzy mieszkają od
> siebie daleko- i łagodzą swoją tęsknotę poprzez codzienne siedzenie
> na SKYPE. Jednak generalnie- ogół zaczyna traktować to wszystko nie
> jako narzędzia do łagodzenia tęsknoty-
> ale_zamiast_prawdziwych_relacji_międzyludzkich. Po co odwiedzać
> daleko mieszkającą babcię- przecież ona tak często siedzi na SKYPE?
> No i co z tego, że się matki nie widziało już kilka lat, skoro często
> [...]

Naprawdę nie wiem, co ma piernik do wiatraka. Potrzeba fizycznej bliskości w
przyjaźniach, miłościach, znajomościach ma miejsce u człowieka niezależnie
od środków komunikacji. Wymieniasz jakieś patologie, które może stanowią
jakiś margines społeczny, więc nie rozciągałbyś tego może na ogół
użytkowników nowej technologii. Jakiś czarny scenariusz, uważam, rysujesz.
Może warto byłoby posłuchać trena i popatrzeć na świat przez różowe okulary.
Takie okulary, które zakładasz, żeby popatrzeć na Ikselkę.

michał