Re: Chleb ryżowy

Data: 2003-07-01 13:19:55
Temat: Re: Chleb ryżowy
Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl>

Krystyna Chiger wrote:

> To ja chyba nie potrafie, na oko robie. Make ryzowa mieszam z jajkiem
> i woda, drozdze daje suszone. Ciasto takie dosc geste wychodzi.
> Zostawiam do wyrosniecia na 1/2 - 1 godziny i juz. Ze dwa razy dosypalam
> maki gryczanej - tez na oko.

i za to ci dziekuje dobra kobieto :)
dam mojemu wojtkowi ten opis, moze in bedzie potrafil na oko cos zrobic. bo
on, w przeciwienstwie do mnei, dokladnych proporcji nie potrzebuje :)

> Taaak, tylko do jakiej? ZYto i pszenica odpadaja, stad moje
> eksperymenty.

ups, tego nie wiedzialam.....
tak, to faktycznie male pole do popisu zostaje. kilka razy probowalam
zdobyc jakies przepisy dla roznych uczuleniowcow do puszkkki, ale jest to
bardzo trudne. zwl. dla osoby, ktora nie przepada za pieczeniem i wypiekami
;)

> A proszek do pieczenia dalas? Placuszki musza miec proszek albo drozdze.

robilam scisle wg.przepisu.
nawet go odszukalam:
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=683
i okazalo sie ze to z majerankiem a nie pietruszka bylo ;)
ale szczypta drozdzy tam jest.

> Kukurydziane sa chyba nawet lepsze o zwyklych, musze sprobowac
> z tego amarantusa. Do czegos go trzeba zuzyc.

w puszccce i na stronie producenta (firma szarlat) jest troche przepisow z
amarantusem, niestety w niektorych jest rowniez maka zwykla, pszenna.

hmmm, chcialam ci podac linka do tej strony.... ale aktualnie wysiwetla sie
tylko "Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje." niemniej w
googlach jeszcze funkcjonuje, wiec moze to tymczasowe problemy.
http://www.republika.pl/amarantus/

powodzenia
pat
--