Re: Chłopiec w damskiej szatni.

Data: 2006-09-23 20:26:02
Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "Natek" <n...@o...pl>

Użytkownik "Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
news:ef43bt$2gob$1@news.mm.pl...
>W wiadomości <news:ef3upb$7n4$1@news.onet.pl>

> Czy prowadziłaś jakieś badania statystyczne na ten temat?
> Bo zachodzę w głowę, skąd możesz mieć tak dokładne dane odnośnie odczuć
> setek kobiet chodzących na basen.

Kilka się wypowiada w tym wątku - wolisz założyć, że to wyjątki?

> Do licha, czy ja Cię tego prawa pozbawiam? Jak, gdzie, kiedy?
> Czy zmuszam Cię, byś obnażała się przy moim dziecku?
> Czy każę Ci paradować przed nami nago?

Tak, jeśli wejdziesz z małym do szatni, w której się akurat przebieram.
Gdy zdejmuję strój, zawsze jestem nago - Ty nie?

> Nie śmieszy - dziwi. Mam prawo dziwić się Twoim histerycznym reakcjom?
> Mam. Tak samo, jak Ty rościsz sobie prawo do owych właśnie reakcji.

Epitetowanie ("histeryczne") nie świadczy o zdziwieniu,
potrafisz być trochę bardziej szczera?

Jasne - nie musi Cię to interesować.

Natek