Re: Chłopiec w damskiej szatni.

Data: 2006-09-23 20:59:36
Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef44ma$84k$1@news.mm.pl...

> No to się będzie patrzył "myślnie".
> I co w związku z tym?
> Podobnie by się patrzył, gdybyś nie miała zębów na przedzie albo fioletowe
> włosy.

i mnie to krepuje. mozesz to zrozumiec?

> Boże drogi, jaki Ty masz dar rozumienia dziewczyno ...

pisz jasniej. albo mnie szanuj tak jak byc szanowala mnie na basenie :>>>>>

> Przecież napisałam wyraźnie, że odczuwa swoją płciowość, swoją odmienność,
> ale nie odczuwa podniecenia na widok starej baby w wieku swojej matki.

nie musi odczuwac podniecenia zeby z seksulanym zaintereswoaniem patrzyl na
cialo innej plci.

> W takim razie widocznie coś z nim było nie tak, bo chłopcy w tym wieku po
> prostu nie zachowują się w taki sposób. Tak samo, jak 5-letnie dziewczynki
> nie dostają wypieków na twarzy na widok męskich penisów.

aha zboczony byl, tak mam rozumiec?? to jak mam odroznic takiego co jest
zaintereswoany seksulanie a nie? a moze on byl taki wyjatek na swiat caly...

> Komu tego nie powiem?

paniom na basenie.

> Czy Ty w ogóle zrozumiałaś coś z tego, co napisałam?

wszystko.

> Jak wyżej. Czy możesz to rozwinąć?

wyczytalam (z posty Lozen) ze kiedys taka tolerancujna na plec przeviwna w
np toalecie nie bylas.

> Tak, oczywiście, to ja pisałam o podnieceniu małego chłopca na widok
> kobiety i ja napisałam o 6-latku, który ogląda z wypiekami gazety z
> "gołymi babami".
> Szkoda słów po prostu.

Ty pisalas, ze dziecko sie nie podnieca, bo male.

> Oczywiście, z wyjątkiem Ciebie, o nieomylna :-/

o dziekuje, mam jednak inne zdanie na swoj temat. zdaje sobie spawe z
matczynych hormonkow. ale dziekuje za uznanie :))))

> Nieno jasne, naturalnie, oczywiście. Ty, jako matka dziewczynki, lepiej
> wiesz od nas, matek chłopców, co czują_nasi_synowi, jakie są ich codzienne
> zachowania, reakcje, uczucia, zainteresowania. No jakże ja mogę w ogóle
> spierać się z Tobą w tych kwestiach.

Wy nie odbieracie swoich synow obiektywnie. zadna matka nie potrafi, dla
Ciebie Jasiek bedzie nieskazitelny jak "Tomaszek: zawsze i wszedzie.
najciemniej pod latarnia.

> Jak daleko jeszcze posuniesz się tych nonsensach?

tak Ci pewnosc swojego obiektywizmu matczynego przeslonila oczy, ze az mnie
pusty smiech ogarnia. myle, ze to tylko kwestia czasu tak jak z toaletami
(post Lozen) taki kiedys hormonki mozg przestana przysalniac/

iwon(k)a