Chłopiec w damskiej szatni.

21. Data: 2006-09-22 19:12:08

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef14ga$f1f$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> jakos nie moge wymyslic zadnych argumentow za tym, zeby 5 latek
> wchodzil z mama do szatni damskiej. osobiscie nie chcialabym zeby taka
> sytuacja miala miejsce kiedy jestem w szatni _damskiej_.

Dobrze, to w takim razie, co byś zrobiła na moim miejscu?
Zaznaczam, że tata nie może z nim chodzić, bo gdyby mógł, to w ogóle nie
byłoby problemu.

--
Nixe

22. Data: 2006-09-22 19:14:04

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef15b9$hfc$1@news.onet.pl>
Marchewka <M...@b...pl> pisze:

> Jak dla mnie sytuacja jest mocno niekomfortowa, kontrowersyjna i
> raczej patowa. Rozwiązanie widzę tylko jedno - kierownictwo basenu
> powinno zapwnić specjalne miejsce dla mam z dziećmi.

Dokładnie.
Szczerze mówiąc nigdzie i na żadnym basenie nie spotkałam się z takim
rozwiązaniem, a jest tak proste, jak budowa cepa.

--
Nixe

23. Data: 2006-09-22 19:16:09

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski wrote:

> No tak, straszna rzecz po prostu.

a nie naturalna?

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

24. Data: 2006-09-22 19:16:18

Od: Lozen <insearch4myself@*nospam*hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:
> W wiadomości <news:ef11en$5lf$2@news.onet.pl>

> Przypomnij, bo w ogóle nie kojarzę :-O

A byla swego czasu taka przyjemna dyskusja na pare postow o
pozostawianiu dzieci w wozkach pod sklepami. Teraz jasniej? ;)
pozdrawiam
Kasia

25. Data: 2006-09-22 19:16:50

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:45140676$0$17946$f69f905@mamut2.aster.pl>
Agnieszka <a...@z...net> pisze:

> Wysyłamy syna z tatą.

Nie ma takiej możliwości.

> Może uda się znaleźć basen, na którym są wydzielone kabiny rodzinne?

Niestety nie ma takich w Gdyni (oprócz jednego, hotelowego, ale ten jest
akurat poniżej krytyki)
Poza tym syn chodzi do konkretnej szkoły pływania, a ta ma zajęcia tylko na
jednym basenie.

--
Nixe

26. Data: 2006-09-22 19:17:21

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef10ca$1dcf$1@news.mm.pl...

> Mamusie synków!

Obecna!:)
Maja, czytam odpowiedzi na Twój post i ... kończyny mi opadają. Nie pojmuję,
jak jakiejkolwiek kobiecie może zaszkodzić spojrzenie 5-latka. Nie rozumiem,
dlaczego 5-latek miałby się ekscytować golizną innej pani. To znaczy co -
mamy też nigdy w skąpym stroju nie widział? Nie ogląda reklamówek w TV i w
kobiecych magazynach? Nigdy nie był na plaży? (Te trzy trójkąciki naprawdę
niewiele zasłaniają:))Nie mówię, żeby kogokolwiek epatować golizną, ale na
normalnym basenie każdy jest zajęty sobą, ludzie przebierają się dyskretnie,
osłaniają ręcznikami, nikt się na nikogo nachalnie nie gapi. Nie wiem, jak
jest u Was, ale w Warszawie jest teraz tyle nowych basenów, że nie ma na
nich tłoku. W szatni - zwykle dość rozczonkowanej - jest jednocześnie
najwyżej kilka osób i nie ma problemu, żeby schować się z dzieckiem w jakimś
zakamarku tak, żeby nikomu nie wadziło.... Robienie sprawy z faktu, że
matka zabiera chłopca do damskiej przebieralni trąci ciemnogrodem. To tyle
komentarza. A moja rada? Nie mam bladego pojęcia. Może jeździć na basen do
jakiegoś normalnego kraju? A poważnie - podzwoń i popytaj na innych
basenach, tych nowszych, nowocześniejszych - może gdzieś ktoś ten problem
już rozwiązał. Adam chodził na naukę pływania z kolegą i tatusiowie wozili
ich na zmianę - więc u nas problem nie istniał. Potem chodził z większą
grupą, ale dzieci już były starsze i radziły sobie same. Tak więc własnym
doświadczeniem Ci nie posłużę. Mogę się najwyżej wypowiadać jako ta
"oglądana" przez obce dzieci, ale mnie to akurat w najmniejszym stopniu nie
przeszkadza. A w ogóle to czy Ty musisz się głośno chwalić, że idziesz z
chłopakiem? Jeśli Wy się będziecie w szatni zachowywać dyskretnie, to pewnie
nawet nikt nie zauważy jego obecności:)
Anka

27. Data: 2006-09-22 19:18:08

Od: Lozen <insearch4myself@*nospam*hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> "Lozen" <insearch4myself@*nospam*hotmail.com> wrote in message

> to moze Ty idz do meskiej. w koncu duza jestes i anatomie meska znasz
> od podeszewki.

Nie rozumiem w ktora strone zmierzasz.

> iwon(k)a
> ps (czytam Freakonomics- bardzo fajna ksiazka. nie wiedzialam, ze
> ekonomisci sie tym zajmuja)

Ciesze sie, ze sie podoba.
Kasia

28. Data: 2006-09-22 19:18:53

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:45141CC7.2B6F3834@wilno.pl>
gazebo <g...@w...pl> pisze:

> obawiam sie, ze tego nie przeskoczysz, i chyba slusznie

No dobrze, a czy masz pomysł na inne wyjście z ww sytuacji?
Co Ty byś zrobił, gdyby żona nie mogła prowadzać córki na basen?

--
Nixe

29. Data: 2006-09-22 19:19:12

Od: Lozen <insearch4myself@*nospam*hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo wrote:

> a czemuz to?

Dlatego ze jest to _5_ latek, ktory jeszcze w razie czego nie umie sie
obronic. Nie mowimy tu o 9 latkach, o 12 latkach, a o dziecku 5 letnim.
To jest ogromna roznica.
Kasia

30. Data: 2006-09-22 19:19:55

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef182o$3r2$1@news.wp.pl>
Moni|<a <a" <m...@p...wpKROPKApl> pisze:

> Jesli nie ma na tym basenie szatni dla rodzin z dziećmi, to może jest
> tam taka duża łazienka z prysznicem przystosowana dla osób
> niepełnosprawnych.

Nie przyszło mi to do głowy, ale spytam następnym razem.
Basen jest nowy i w miarę sensownie urządzony (no może nie do końca, skoro
nie ma szatni rodzinnych), więc może ...

--
Nixe

mini dentysta?blend-a-med
Lektury dla gimnazjalistów?