Chłopiec w damskiej szatni.

931. Data: 2006-09-25 22:21:13

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
news:ef9cgf$8lm$1@news.onet.pl...
> "Marchewka" napisała
>
> Wszystkiego rzeczywiście nie, ale to akurat tak:) Mnie by nie przyszło do
> głowy, że mogłabyś mieć na myśli Agnieszkę

No, mnie by to też nie przyszło w życiu do głowy. Byłam naprawdę mocno
zaskoczona tym, co ona mi zarzuca... Ale, jak widać, głowa Agnieszki działa
inaczej. ;-)

> Skupiłam się raczej na całości. Nie odnoszę wrażenia, żeby Agnieszka była
> przewrażliwiona na punkcie nagości i nie zauważyłam u niej kompleksów
> związanych z tym tematem.

Ja jej tego nie zarzucam.

> IMO ma swoją granicę intymności

Każdy ma. Nie odbieram jej tego, by sobie tą granicę miała. Też mam swoją
granicę intymności i mimo tego, że mam to magiczne prawo, by się swobodnie
roznegliżowywać w basenowej szatni, dobrowolnie z niego rezygnuję. :-)

> Z drugiej strony ja nie widzę innego rozwiązania jak przytarganie ze sobą
> do szatni owego pięciolatka z uwagi na to, co już zostało kilkakrotnie
> powiedziane.

Można ew. zmienić basen na taki, gdzie jednak ktoś pomyślał o takich
sytuacjach i szatnie rodzinne są. Ale nie zawsze wchodzi to w grę.

> Rezygnacja z basenu nie jest IMO żadnym rozwiązaniem - bo to jakiś rodzaj
> dyskryminacji.

Dla mnie też. Jednak niefajne jest to, że niektórzy tak strasznie bronią
swojego prawa, kiedy to prawo tak naprawdę nie jest (IMO, oczywiście) aż tak
ważne, by nie można było z niego zezygnować, by komuś innemu ułatwić życie.

> Podział na szatnię damską i męską nie uwzględnia bowiem pewnej grupy
> społecznej, jaką są rodzice z dziećmi płci przeciwnej:)

Ale prawo jest prawo! W dodatku poparte 4 piktogramami! ;-)
Iwona

932. Data: 2006-09-26 08:05:59

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Szpilka" <s...@S...pl> wrote in message

> a Ty myslisz, ze po 900 postach to juz kontrolujesz co sie dzieje? :DDD
> czas chyba skonczyc ;))

A ja przez dwa dni miałam ograniczony czas na kompa. To wyobraź sobie
jakie mam zaległości ;-) Ale będę twarda.

Sylwia

933. Data: 2006-09-26 08:08:34

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> oczywiscie, pakuj sie, czekam na ciebie, mozesz prawda? ale nie musisz
> :)

Adres, dawaj adres :-)

> nie, to akurat obowiazek, i nie jest tematem tutejszego flejma

Ale się tematy mieszają i jeden wynikł z drugiego :-)

Sylwia

934. Data: 2006-09-26 08:08:47

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał

| Zupełnie mnie nie zrozumiałaś. Uważam, że już z dwulatkiem można
| pracować odwracając się wstydliwie przy zmianie pampersa. To nauczy
| dziecko, żeby mając pięć tal chować się za mamą i pięcioma ręcznikami
| w damskiej szatni.

czyli jednak dobrze Cię zrozumiałam

--
Kasia + Weronika ( 5 lat )
http://www.weronika.ckj.edu.pl

935. Data: 2006-09-26 08:09:55

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:ef962r$e9c$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Szpilka" <s...@S...pl> napisał w wiadomości

> No i chodzić po domu jedynie w ubraniu (najlepiej golf + długie gacie).
> ;-)

No obowiązkowo takie, które by kolanka zasłaniały ;-)

Sylwia

936. Data: 2006-09-26 08:21:52

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale dlaczego mam sie dostosowywac w miejscu gdzie moge sobie jednak
> pozwolic na luz. i na dodtake jest mi to zapewnione bo jest miejsce
> specjalne wydzielnoe dla mnie? gdyby to byla rodzinna przebieralnia-
> dostosuje sie. jak
> najbardziej.

Czyli gdy zdarzy się to w damskiej szatni nie możesz sobie pozwolić na
schowanie
swojego wstydu za ręcznikiem? A gdy w rodzinnej to luz spoko mozna się
zakryć?

Sylwia

937. Data: 2006-09-26 08:27:03

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiec napisalem co uwazam, ale nie o dziecko bo to nie dziecko
> protestuje, ono jest zarzewiem problemu

Nie no wynikł problem że dziecku szkodzi oglądanie nagich kobiet.
Więc tu dziecko wysuwa się na plan pierwszy.
I ja twierdzę że mu nie szkodzi oglądanie golasków płci przeciwnej.
W tej odnodze dyskusji reszta to sprawa wtórna :-)

> pozostanmy wiec przy swoich zdaniach

Noo doobra :-)

> nie maja ochoty na jego towarzystwo

Wiele osób nie ma ochoty na wiele rzeczy. Ale _można_ chyba czasem
się dostosować, tym bardziej że mama synka stara się zminimalizować
niewygodę innych

Sylwia

938. Data: 2006-09-26 08:31:31

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> powiedz mi, co to zmienia. czy mozesz uszanowac to, ze jakas kobieta sie
> bedzie bardziej wstydzic niz zwykle w damskiej przebieralni i ma do tego
> prawo,

Oczywiście że mogę uszanować. I szanuję. Dlatego starałabym się aby dziecko
było odwrócone tyłem, zasłonięte ręcznikiem, skracam jak najbardziej czas
przebywania tam. Może nawet zdążyłabym oporządzić syna zanim inne panie
zdjęłyby beret ;-)

> co wiecej ma prawo wymagac zeby w tej damskiej przebieralni byly tylko
> kobiety/dziewczynki.

Owszem ma prawo wymagać. Nie mówię że nie. Ale zawsze miałabym nadzieję
że trafię w szatni na takie osoby które wykażą minimum dobrej woli i pozwolą
mi przebrać tam dziecko.

Sylwia

939. Data: 2006-09-26 08:34:51

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Szpilka" <s...@S...pl> wrote in message

> no mi specjalnie nie przeszkadza, o ile dzieciak lba pod przepierzeniem
> nie wsadzi

Mój synek w kabinie to siedzi na kibelku i robi siku/kupę. Ja jestem za
drzwiami albo stoje w uchylonych i widzę/słyszę co robi.

> tak jak kiedys w przebieralni w sklepie :)) widac chlopakowi nudzilo sie,
> wiec zobaczylam jego plowe wlosy kolo moich nog.

I to był 5cio latek?

> to byl smiech dopiero :))

Nie wątpię :-) A kto sie śmiał głośniej? Ty czy on? ;-)

> osobiscie nie myje sie w toaletach, wiec jesli juz komus tylek wypne to
> scianie za mna. a to mi nie przeszkadza.

Uff. :-)

Sylwia

940. Data: 2006-09-26 12:18:29

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja przez dwa dni miałam ograniczony czas na kompa.

uuu, wspolczuje ;))))

>To wyobraź sobie
> jakie mam zaległości ;-) Ale będę twarda.

zdrowia zycze :)))

iwon(K)a

mini dentysta?blend-a-med
Lektury dla gimnazjalistów?