Chłopiec w damskiej szatni.

981. Data: 2006-09-26 15:33:17

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
news:efb8rm$mis$1@news.onet.pl...
> Moje siadają po położeniu specjalnej podkładki

Jaka to podkładka?
Iwona

982. Data: 2006-09-26 16:18:57

Temat: Re: Re:OT do Nixe
Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:efbe2l$8a0$1@news.onet.pl>
Gosia Plitmik <p...@o...pl> pisze:

> Wysyłam do Ciebie maile, dochodza?

Doszły dwa (przeforwardowane).
Dzięki! :)

--
Nixe

983. Data: 2006-09-26 16:25:45

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:efbgtf$h38$1@news.onet.pl>
Marchewka <M...@b...pl> pisze:

> Jaka to podkładka?

W niektórych kibelkach są takie specjalne, dopasowane kształtem do deski,
jakby z papieru śniadaniowego ;-) Czasem można kupić je w sklepie.
Ale jeśli mam być szczera, to wolę podkładkę "samorobną", czyli z papieru
toaletowego, przy czym kładę jeden krótszy pasek z przodu deski i po dłuższe
dwa po bokach (ale muszą się "zazębiać"). A potem druga warstwa podobnie.

--
Nixe

984. Data: 2006-09-26 16:45:55

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka <M...@b...pl> napisał(a):

> Chętnie więc zapoznam się z
> praktykami innych rodziców w tym zakresie.

Przetrenuję Ci młodą w kucaniu przy okazji ;)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

985. Data: 2006-09-26 16:46:51

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka <M...@b...pl> napisał(a):

> Bo Ciebie za chłopaka biorą. ;-)

A myślisz, że dlaczego tak się noszę? To się mimikra nazywa.
Nienawidzę być zaczepiana.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

986. Data: 2006-09-26 17:55:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> Kurka, to jest nie lada problem. Sadzam młodą, uprzednio kładąc papier,
> oczywiście. Ale czasami papier ów się przemieszcza w sposób całkowicie
> niekontrolowalny. A chociażby ze względu na swój stan, nie bardzo mogę
> trzymać młodą w powietrzu... To jest problem. Chętnie więc zapoznam się
> z praktykami innych rodziców w tym zakresie.

Ja próbuję robić tak samo, ale zwykle ten papier się zsuwa, kiedy
usiłuję posadzić młodą. Kończy się na tym, że trzymam ją w powietrzu.
Siku zrobi tak bez problemu, ale kupy za Chiny Ludowe. Niedawno
specjalnie z tego powodu wracaliśmy 15km do domu, bo Mai się kupę
zachciało a w powietrzu nad kiblekiem nie da rady. Pamiętam jak kiedyś
chomik pisała, że nie ruszała się z domu bez nocnika przez jakiś czas -
wtedy mnie to trochę dziwiło, ale teraz uważam, że to wcale nie takie
głupie wozić gdzieś w bagażniku nocnik na wszelki wypadek ;-).

Pozdrawiam
Ewa

987. Data: 2006-09-26 17:56:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> zanim bym weszła się załatwić. O ile nie zdarzyłaby mi się wcześniej
> przykra przygoda... ;-)

Tak zwana wpadka? ;-)

Ewa

988. Data: 2006-09-26 19:49:58

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to fakt. Może obserwował zjawisko wypływania wody z łódki, aby potem nie
> przegapić wypłynięcia dwuzłotówki ;-)

O to zadbał tata - na szczęście ;-)

Aga

989. Data: 2006-09-26 20:32:24

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> lol aa czyli taki bezsens z piescia??? moze byc. tyle tylko, ze raczej to
> swiadczy o wlasciceilu piesci, ze rekawiczki bokserskiej nie dobral :)))))

Kobieto, wyjmij się z KF-a, bo najwidoczniej siebie nie czytasz, skoro nie
pojęłaś aluzji Lozen.

Aga

990. Data: 2006-09-27 02:55:04

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Baranska" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Kobieto, wyjmij się z KF-a, bo najwidoczniej siebie nie czytasz, skoro nie
> pojęłaś aluzji Lozen.

a moze wsadz mnie sama do swojego KF bo sie zanadto ekscytujesz.

iwon(K)a

mini dentysta?blend-a-med
Lektury dla gimnazjalistów?
proszę o opinie nat akademii nauki