Re: Chodzi za mną szpinak

Data: 2008-01-22 19:31:27
Temat: Re: Chodzi za mną szpinak
Od: JaMyszka <f...@g...com>

On 14 Sty, 22:52, Paulinka wrote:
> [...]
> smaczne, ale ochota na szpinak mi nie minęła. Może sie ktoś podzieli
> jakimś sprawdzonym przepisem ze szpinakiem w roli głównej.

No to się pochwalę;p
Rozmrożony szpinak w brykietach wymieszany z
- 3 łyżki surowej kaszy mannej
- 3 ząbki rozgniecionego czosnku
- 2 żółtka
- sztywna piana 2 białek
- sól, pieprz, odrobina charry, łyżka czosnku granulowanego, ciut-ciut
suszonej natki pietruszki
Masa wyłożona na środek _kupnego_ ciasta francuskiego i szczelnie
zawinięta.
Na wierzchu posypane migdały i czarnuszka.
Całość (na papierze do pieczenia) wsadzona do ciepłego piekarnika (170
st.) na 45 min.
No, już go nie ma;-)
Niebo w gębie, gęba w niebie:) Poszłooo na ciepło;p

> Z góry dziękuję.

Nie ma za co:)
Zainspirowałaś mnie, bo zaczął i za mną chodzić;p

--
Pozdrawiam :)
JM