Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia Chylę czoło przed autorką zimowej sałatki z buraków z papryką :))) Re: Chylę czoło przed autorką zimowej sałatki z buraków z papryką :)))

Re: Chylę czoło przed autorką zimowej sałatki z buraków z papryką :)))

From: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Chylę czoło przed autorką zimowej sałatki z buraków z papryką :)))
Date: Mon, 7 Oct 2002 09:10:21 +0200

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> napisała:

> Ja tak niesmialo..... Zrobilam taka salatke, wszyszla smaczna, ale
> dosyc kwasna. Zrobilam cos zle, czy taka ma byc?
> A.. tych burakow ma byc 1 kg?

Niestety Jola L-L wprowadzila Cie w blad, bo zgodnie z przepisem Uli
burakow powinno byc az 6 kg!

Niedawno podawalam swoj przepis na taka salatke i wystepuje w nim
tylko 3 kg buraczkow. Pozwolisz, ze przypomne go tutaj, bedziesz mogla
porownac go z przepisem Uli.

Salatka z buraczkow I (sprawdzona, dobra)

3 kg buraczkow cwiklowych, 4 papryki, 4 cebule.
Zalewa: 1 szkl. octu, 3/4 szkl. cukru, 1 lyzka soli, 1-2 lyzeczki pieprzu
ziolowego, 1 lyzeczka papryki ostrej.

Ugotowac buraczki, zetrzec na tarce. Cebule pokroic w kostke, papryke
w male paski. Ugotowac zalewe z octu, cukru i przypraw, wrzucic cebule,
papryke, chwile pogotowac, wymieszac z buraczkami i nakladac od razu
do sloikow.

Pozdrawiam
Lilla