Re: Ciastka maślane z jabłkiem

From: Agnieszka <a...@b...org.nospam>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Ciastka maślane z jabłkiem
Date: 17 Feb 2005 14:14:03 GMT
Sender: a...@p...onet.pl@scarlet.sby.abo.fi

Kto: Sowa
Kiedy: 2005-02-17
Co:

> A może takie coś:
> wziąć białego tłustego twarogu, masła i maki w równych wagowo częściach,
> zagnieść ze sobą, rozwałkować na ok pół cm, pociąć na kwadraty, kłaść na to
> po kawałku owoca, lub marmoladę, zawinąć jak kto lubi - w pierożek, w
> rogalik, upiec w 180 st na złoto, posypać cukrem pudrem.

Dziekuje, ale własnie ten biały ser... Jak już wspominałam nie ma tu
czegoś takiego. Najtańsza podróbka jaką znalazłam, to jakiś arabski import
z Niemiec, coś w puszce wyglądające (wg etykietki) jak wiejski ser. Tylko,
że to drogie paskudztwo a ja biedna studentka jestem.

> Albo to:
> tylko zamiast margaryny masło dać - raz robiłam i wyszło przepyszne!
> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis2286.html

Tu raczej jednak łatwiej o margaryne... :-) Ale brzmi wspaniale :-)

> Smaczne są tez jabłka na/w cieście francuskim. Ciasto francuskie do słodkich
> wypieków kupić mrożone.

Nie widziałam tu jeszcze ciasta francuskiego mrożonego...

Dziekuje za wszystkie propozycje :-) Spróbuje coś wymyślić i na pewno
podzielę się rezultatami :-)
--
Agnieszka + Marcin + Tula Namonitorna