Re: Ciasto drożdżowe nocne

Data: 2011-10-14 08:42:03
Temat: Re: Ciasto drożdżowe nocne
Od: krys <k...@p...onet.pl>

Qrczak wrote:

> Dnia 2011-10-14 10:15, niebożę krys wylazło do ludzi i marudzi:

> Tyle że miło by jednak było, jakby jakiś czas w ciepełku postał. Może
> mam za mocny zaczyn albo nad proporcjami muszę popracować.
> Bo więcej foremek mi do pieca nie wlizie...

Obstawiam proporcje. Bo mój to właściwie od pory roku i temperatury zależny.
Latem rośnie szybko, jesienią i zimą udaje, że rośnie, chyba bakterie kwasu
mlekowego udają się na spoczynek;-). Ale ja to go po prostu po drugim
wyrosnieciu i przełozeniu do foremek pakuję do zimnego piekarnika, nakrywam
wilgotną ściereczką i czasem wstawiam miskę z gorąca wodą, albo zapalam
żarówkę, żeby cieplej mu było, jak chce pogonić.
J.